پس از حضور حمید گودرزی در برنامه «دورهمی» و اظهاراتش پیرامون سینما و فیلم های سینمایی ایران، سام درخشانی در تازه ترین واکنش خود اقدام به انتشار پستی جنجالی در صفحه اینستاگرامش کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۷۶
پاسخ بی پرده سام درخشانی به صحبت های جنجالی حمید گودرزی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، سام درخشانی در توضیحات این پست نوشت:

موقعی که ما با کت و شلوار و کلاه و سیگار،برای جذاب بودن جلوی دوربین تو سر و کول هم میزدیم، اون فقط با یه عرق گیر چرک اومد روی پرده و دل همه رو برد

همفری بوگارت درباره مارلون براندو.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
اون مارلون براندو بود. این آقایی كه ماجرا راجع به اونه فرق صحنه فیلم و جشنواره بین المللی رو نمیدونه و تو جشنواره بین المللی با تمبون حضور پیدا میكنه. من واقعاً موندم این به اصطلاح هنرمندها با این كارهاشون فقط میخوان بگن كه ما هنرمندیم ؟؟؟ هنری كه بجای یه تیپ شیك و مجلسی با تمبون بیاد جشنواره همون بهتر كه این آقا هنرمندش باشه.
بیننده
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
كازابلانكا در برابر ابدویك روز!!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
خود سام درخشانی مگه بازیگر قابلیه كه اظهار نظر میكنه
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۱
تازه داره صدای خود بازیگرا درمیاد كه این چه فیلمهای بی سروتهی هست كه ساخته می شه! همش دعوا ، خشونت ، خیانت . چی بودیم چی شدیم .یكی دبگه ازهمینا بسازید برای اسكار بعدی انشالله .
جواد
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
مردم ما از بس فیلم ها و سریال های آبكی و غم و غصه دار در سینما و تلویزیون دیدند عادت كردن ، یه علت دیگرش هم همزاد پنداری مردم با این گونه فیلم هاست چون ما دومین كشور غمگین دنیا هستیم ، اگر ملت شادی بودیم و می گذاشتند شاد زندگی كنیم آنوقت كارگردان ها برای تصاحب گیشه ها به دنبال فیلم های شاد می رفتند ، فعلا پول تو نشان دادن بدبختی مردمه.

نیازمندی ها