سمانه پاکدل در برنامه «دورهمی» درخصوص علاقه مندی خود به خواب و خاطرات دوران مدرسه گفت.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۹۸
سمانه پاکدل: من از مهدکودک عاشق بودم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛مهران مدیری شب گذشته برنامه تلویزیونی «دورهمی» با پرداختن به موضوع سفر و ترافیک جاده‌ها در ایام تعطیل میزبان سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون شد.

مدیری با بیان اینکه یکی از جذابیت‌های سفر، آوردن بهانه برای افسرهای راهنمایی‌رانندگی است که مردم می آورند، (با لبخند) به تخلفات رانندگان در حین رانندگی اشاره کرد و با حضور یکی از تماشاگران به روی صحنه «دورهمی» موقعیتی نمایشی را به اجرا درآورد.

کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اشاره به اینکه گاهی اوقات کاربری و ارزش اماکن میراث فرهنگی اهمیتی ندارد و از بین رفته است، میزبان بازیگر مجموعه تلویزیونی «بچه های نسبتا بد» شد.

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدا ضمن سلام، تبریک سال نو و ابراز خرسندی برای حضورش در برنامه «دورهمی» درخصوص علاقه مندی خود به خواب و خاطرات دوران مدرسه گفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «همسایه ها» با بیان اینکه در کودکی به حرفه بازیگری علاقه‌مند بودم و آرزویم فعالیت در عرصه موسیقی بود، بیان کرد: بعد از تحصیل در دوران راهنمایی، خواستم فعالیت خود را در عرصه هنز از دبیرستان سوره شروع کنم اما با مخالفت خانواده ام روبرو شدم، ولیکن با حمایت های خواهر و شوهر خواهرم در سن 17 سالگی و پنهان از مادر و پدرم کارم را با تئاتر شروع کردم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین کار تلویزیونی‌ام حضور در سریال «روز حسرت» به کارگردانی سیروس مقدم بود و پیش از آن در یک تله فیلم با مهدی گلستانه کارگردان در 6 سکانس همکاری داشتم، اما در سال 88 با سریال «دلنوازان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و مهران رسام در بین معرفی و شناخته شدم.

پاکدل با بیان اینکه نقشی متفاوت را در مجموعه تلویزیونی «بچه های نسبتا بد» داشتم، پیرامون کم‌کاری خود در این روزها اظهار داشت: دوست دارم کاری خوب را انجام بدهم، ولی خدا را برای جایگاهی که دارم شاکر هستم، درواقع بازیگر آچارفرانسه و به نوعی سرباز است، هر بازیگر باید روی پله خودش باشد و هر جایگاهی که دارم مسلما تقدیر خودم بوده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» عنوان کرد: به عقیده من بازیگرانی که نقش ائمه معصومین و یا بزرگان تاریخی را بازی می‌کنند، خدا به آنها نظر کرده است.

وی در پاسخ به سوال مدیری که تا به حال عاشق شدی؟ در حالی که خجالت کشید و سرش را پایین انداخت، گفت: از همان دوران کودکی و مهدکودک‌ام با لباس عروس کلاس می‌رفتم و از همان مهد‌کودک عاشق بودم.

پاکدل در ادامه این گفتگو عنوان کرد: من با سرکار خانم فاطمه معتمدآریا عاشق سینما شدم و از صمیم قلب ایشان را دوست دارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دست بالای دست» با بیان گلایه و اینکه عدالت و مساوات باید برای انتخاب بازیگر‌ها رعایت شود، تصریح کرد: هر آدمی در هر جایگاهی که حضور دارد باید به آنها فرصت داده شود و ما در صنف و شغلی هستتیم که با توجه به کارها و سطحی که شروع کرده‌ایم باید فرصت داده شود.

وی افزود: من نمی‌گویم با 100 شروع کردم، اما من با 90 درجه شروع کردم و توقع دارم که از این پله پایین‌تر نیایم. در خیلی از مواقع فرصت دیده شدن به ما داده نشده است و این اتفاق باید با عدالت و مساوات رعایت شود و همه به حق خود برسند.

پاکدل در پایان با بیان اینکه حس خوشبختی نسبی است، اولین جایزه را که از سازمان صدا و سیما، تحت عنوان تقدیر نامه از سریال دلنوازان گرفته بود را به موزه «دورهمی» اهدا کرد و از مدیری یک مجموعه کتاب نفیس عیدی گرفت.

گفتنی است؛ بخش نمایشی سری جدید برنامه تلویزیونی «دورهمی» با ایفای نقش بازیگران سیامک انصاری، سروش جمشیدی و همچنین مه‌لقا باقری به اجرا درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها