
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تهران پرس، پشت صحنه اخراجیها – 2 که در فردیس کرج فیلمبرداری می شد، فرصتی بود تا با هنرمند عزیز و توانا "اکبر عبدی" بیشتر آشنا و دوست شوم.
یکی از شبهای سرد زمستان، وقتی فیلمبرداری به پایان رسید، روی صندلی نشست و گفت:
"من چند حالت متفاوت می گیرم، تو هم ازم عکس بنداز."
و شد این عکسها که تعدادی از آنهاست.

خدا به خود و خانواده بزرگوارش سلامتی و موفقیت عطا کند و روح برادر شهیدش "اصغر عبدی" را با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور گرداند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند