تیم های ملی فوتبال ایران و چین فردا از ساعت 16:30 در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2016 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۲۳
ایران - چین؛ 16:30 فردا در ورزشگاه آزادی / شاگردان کی روش پنجه در پنجه اژدها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی سرپرستان تیم های ملی فوتبال ایران و چین امروز از ساعت 10:30 در مرکز ملی فوتبال ایران (کمپ تیم های ملی) برگزار شد و در نهایت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با لباس یک دست سفید به مصاف قرمزپوشان چین به میدان می روند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین از سری رقابت های مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (8 فروردین ماه) ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.به گزارش جام جم آنلاین ، هر دو تیم در بازی ششم خود مقابل تیم‌های قطر و کره جنوبی به پیروزی رسیده‌اند اما شرایطشان در جدول رده بندی بسیار متفاوت است. در حال حاضر ایران با چهار امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم و با ۱۴ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته و بیشترین امتیاز را در این مرحله از مسابقات دارد اما چین با پنج امتیاز در رده پنجم جای گرفته است.

ایران تا این لحظه از رقابت های مقدماتی جام جهانی گلی دریافت نکرده است.

شاگردان کی روش هفته گذشته موفق شدند تیم ملی فوتبال قطر را در دوحجه شکست دهند تا یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شوند. آنها حالا صدرنشین هستند و با پیروزی مقابل چین نه تنها صدرنشینی مقتدرانه تر می شود بلکه حتی دومین جام جهانی پیاپی هم بیشتر به واقعیت نزدیک می شود.

یکی از انتقادهایی که به شاگردان کی‌روش در دور رفت این مسابقات وجود داشت، تساوی مقابل چین و از دست دادن دو امتیاز این دیدار بود اما فردا آن‌ها می‌توانند در حضور هواداران ایرانی انتقام آن بازی را از تیم ملقب به اژدها بگیرند. کی‌روش برای این دیدار هیچ بازیکن محروم و مصدومی ندارد و همه بازیکنان می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند.
ایران با پیروزی در این دیدار ۱۷ امتیازی خواهد شد و دسترسی بقیه تیم‌های گروه A به ایران محال به نظر می رسد اما سرمربی تیم ملی ثابت کرده که همواره به دنبال بیشترین امتیازهاست و جنگیدن تا دقیقه ۹۰ شاخصه اصلی تیم او شده است و به قولی تا ایران به جام جهانی صعود نکند، خیال کی‌روش از بابت این مرحله راحت نخواهد شد.
تیم اژدها با شرایطی کاملا متفاوت نسبت به دور رفت این مسابقات گام به میدان مسابقه می‌گذارد. آن‌ها بعد از نتایج بسیار ضعیف در ۵ بازی نخست، سرمربی خود را برکنار کردند و مارچلو لیپی را با قراردادی که لقب گران‌ترین سرمربی جهان را از آن خود کرد، بر روی نیمکت تیم‌شان نشاندند. لیپی که سابقه قهرمانی جهان به همراه ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ را دارد توانست در فاصله کوتاه تا شروع بازی‌های دور برگشت چین را برای دیدار با کره جنوبی آماده کند و نخستین پیروزی این تیم را رقم بزند.

بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی سرپرستان تیم های ملی فوتبال ایران و چین امروز از ساعت 10:30 در مرکز ملی فوتبال ایران (کمپ تیم های ملی) برگزار شد و در نهایت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با لباس یک دست سفید به مصاف قرمزپوشان چین به میدان می روند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و چین از سری رقابت های مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (8 فروردین ماه) ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
هفته هفتم انتخابی جام جهانی جهانی در قاره آسیا
در این هفته هفتم از این مسابقات ۶ دیدار در دو گروه A و B برگزار می‌شود و بعد از این هفته تنها سه هفته باقی می‌ماند و مسابقات وارد هیجان انگیزترین مراحل خود خواهد شد.
گروه A
کره جنوبی – سوریه، ساعت ۱۵:۳۰
ایران – چین ، ساعت ۱۶:۳۰
ازبکستان – قطر، ساعت ۱۷:۳۰
گروه B
استرالیا – امارات، ساعت ۱۳:۳۰
ژاپن – تایلند، ساعت ۱۵:۰۵
عربستان – عراق، ساعت ۲۲

جدول گروه A
ایران – ۱۴ امتیاز
کره جنوبی – ۱۰ امتیاز
ازبکستان – ۹ امتیاز
سوریه – ۸ امتیاز
چین – ۵ امتیاز
قطر – ۵ امتیاز
جدول گروه B
عربستان – ۱۳ امتیاز
ژاپن – ۱۳ امتیاز
استرالیا – ۱۰ امتیاز
امارات – ۹ امتیاز
عراق – ۴ امتیاز
تایلند – یک امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
۰
۰
هیچ صحبتی از زمان و طریقه فروش بلیط بازی و زمان باز شدن درب های ورزشگاه انجام نشد.
وحید
Saudi Arabia
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
سردار آزمون وكی روش طارمی واحسان حاج صفی خوب بازی كنند ایران چین را درهم میكوبد
علی باقری
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
ایران فردا چین را محكم به زمین میكوبد
خودباوری
United States
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
از حضور شما رسانه ایی های عزیز و جراید ورزشی هم یك خواهشِ مهم داشتم: اینقدر ننویسید كه ایران با دو برد و یا كسب حداقل ۵ امتیاز از بازیهای باقی مانده بعنوان یكی از دو تیمِ گروه خودش مستقیم به جام جهانی صعود میكنه! و...،(تشویق خواسته یا ناخواسته بسوی حداقلی ها و نه حد اكثریها)، چرا؟!.... طوری مطلب بنویسید كه بازیكنها و كادر فنی تیم ملی با انگیزه ایی سیری ناپذیر و دو صد چندان و با صلابت و استواری بیشتری به راه خودشون ادامه دهند، تا در ادامه انشاالله نه تنها(بعنوان مثال)دروازه مان باز نشده و هیچ بازی را در مرحله انتخابی جام جهانی نباختیم، بلكه تنها تیمی بودیم و بشویم كه با حد اكثر برد و امتیاز ممكن به جام جهانی صعود كرده و ركورد منحصر بفرد وتاریخی خودمان را در ذهن جهانیان باقی بگذاریم : كه هر وقت صحبت از این مقوله ها و آمارگیریها شد: نام ایران عزیزمان بعنوان اولین و شاید تا سالیان سال تنها كشوری باشه كه این افتخار رو آفریده. امید وارم كه جان كلامم را رسانده باشم. خواهش میكنم این مطلب رو نه در اینجا كه در خبرهای دیگر ورزشی و فوتبالی تون درج و عنوان كنید. با تشكر و آرزوی بالندگی ایران و ایرانی در هركجا و هر زمان.
ایرانی
United States
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
انشاالله نه فقط بازی امروز با چین كه تا پایان بازی های انتخابی جام جهانی همچنان منطقی، مصمم، وقاطع، به قول یكی از دوستان: میریم تو زمین كه لِهِ شون كنیم!، حالا میخواد چینی كه كره رو یك هیچ برده باشه یا چینی كه تو زمین خودش یك هیچ به سوریه باخته...، سرها بالا و هدف و نگاه ها به درخشیدن در افقِ جام جهانی ها، درخشش در مرحله های دوم و سوم جام جهانی و در ادامه انشالله فتح جام جهانی. سر مربی كاربلد و با وجدان رو كه خدا بهمون داده، میمونه همت و غیرت و گوش به فرمان بودنِ بازیكنها تو زمین نسبت به توصیه های طلایی سرمربی عزیزِ تیم ملی...، همت و حضور مودب و آتو نده ما مردم در استادیومها و... به فیفا و مافیایهای فیفایی!، و همراهی و حمایت مالی و مدیریتی مناسب فدراسیون فوتبال در قالبِ امور مالی، تدارك و ترتیب دادنِ بموقعِ اردوهای درون یا برون مرزی تیم ملی و نیز مسابقات دوستانه مد نظر كادر فنی و سرمربی فهیم و كاربلد تیم ملی ایرانمون(به اضافه هماهنگی باشگاهها و نق نزدنها و عدم بهانه های باری به هر جهتِ باشگاههای داخلی). به امید عمل به این همت ها و هماهنگی ها و نتایج درخشان و مستمرش انشاالله.
soheil cadilac
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
۰
۰
خوب.......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها