زن انگلیسی که تنها 2 ماه از ازدواجش با شوهرش می‌گذشت، شوهر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند. به گزارش پلیس، متهم «شارون ادواردز» 42 ساله، شوهر خود «دیوید ادواردز» 51 ساله را به خاطر رفتارهای تحقیرآمیزش 2 ماه پس از عروسی کشته است.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۹۸
تازه عروس داماد بد اخلاق را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، شارون که از ازدواج قبلی خود دارای 4 فرزند است پس از دستگیری می‌گوید: من به شوهرم علاقه داشتم اما او مدام پس از عروسی با رفتار و حرف‌های تحقیرآمیز آزارم می‌داد و کتکم می‌زد به همین خاطر تصمیم به قتل وی را گرفتم. او فردی سلطه‌گر بود.

اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که شارون شوهر خود را در حالی که در خواب بوده در آپارتمانشان در کنشایر به قتل رسانده است. پلیس آلت قتاله را که یک چاقوی آشپزخانه است در کنار جسد قربانی یافت.

پزشکی قانونی تأیید کرد که دیوید با 30 ضربه چاقو کشته شده است که به ناحیه قفسه سینه، ران و سر قربانی وارد شده است.

قاضی پرونده «ویلیام دیویس» که قاتل را در دادگاه منچستر دادرسی کرده است می‌گوید: بیش از 600 هزار مرد و زن در طی سال‌ 2016 قربانی خشونت خانگی در بریتانیا بوده‌اند. این متهم با توجه به مدارک موجود به 20 سال زندان محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نوذر
Canada
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
۰
۰
حالا هی بگویند كه نوذر چرا كامنتهات ضد فمینیسمه؟؟؟!!! بفرمایید.....هرچی آتیشه از سر زنها بلند میشه.....
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
امیدوارم همسرت كامنتهای جنابعالی و بخونه
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
والا كم نیستن آقایونی كه ملاك انتخابشون از بیخ وبن غلط هست بعد كه در دردسر افتادند میان ومی گن همه خانمها فلان وبهمان هستند. بطور مثال در جامعه خودمان اگر نگیم همه بلكه بیشتر اقایون ملاكشون ظاهر و پول خانمهاست بعد كه درزندگی به بن بست خوردند به همه خانمها تعمیم میدن . البته من در مورد ازدواج گفتم. بدوخوب همه جاهست ولی انچه كه خانمهای ایرانی وتغیرر داد نگرش اقایون هست اگه شما اقایون اینقدر ملاكت سطحی و ظاهری نباشه خانمها هم اینقدر عوض نمیشن . فراموش نكنیم درچندین نسل قبل هم اقایون مرد زندگی بودن وهم خانمها زن زندگی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها