گزارش از نخستین تمرین تیم ملی فوتبال

مدافع تیم ملی مترجم شد/ لبخند کی‌روش به حاضران

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی امروز تمریناتش را پیگیری کرد که هیچ خبری از عوامل ایرانی کادر فنی در این تمرین نبود.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۰۲
غیبت دسته جمعی دستیاران کی روش در تمرین امروز تیم ملی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، در حالی که شنیده می شود احتمال قطع همکاری عوامل ایرانی در کادر فنی تیم ملی با این تیم زیاد است، تمرین امروز تیم ملی با یک ویژگی کاملا خاص برگزار شد تا این احتمال قوت یابد.

تیم ملی کشورمان که خود را برای دیدار با تیم قطر در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه آماده می کند، امروز هم تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش انجام داد و این تمرین در حالی انجام شد که عوامل زیادی در آن غیبت داشتند. عواملی که عمدتا وجه مشترکی داشتند.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی، جواد نکونام، مارکار آقاجانیان، آرین قاسمی (مترجم کی روش) و محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی از جمله غایبان تمرین امروز تیم ملی کشورمان بودند. این اتفاق در حالی افتاد که بیش از همیشه صحبت از بایکوت اعضای ایرانی کادر فنی تیم ملی توسط کارلوس کی روش به گوش می رسد.

بعد از اردوی تیم ملی در امارات که به واسطه مصاحبه جنجالی برانکو بر هم خورد، اعتماد کی روش از عوامل ایرانی حاضر در کادر فنی تیم ملی از بین رفت و از همان زمان هم زمزمه کنار گذاشته شدن این افراد توسط کی روش از تیم ملی به گوش می رسید.

غیبت دسته جمعی این عوامل در تمرین امروز می تواند بیش از همیشه این شایعه را به واقعیت نزدیک کرده و احتمال به وقوع پیوستن آن را افزایش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
دیگه زیادی پررو شده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها