همایون اسعدیان به کسانی که علاقه‌مند به سینما هستند، پیشنهاد کرد، اگر حوصله‌ دیدن یک فیلم جدی را دارند، به تماشای «یک روز بخصوص» بنشینند تا خود را در قبال یک اتفاق محک بزنند.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۱۸

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» جدیدترین ساخته همایون اسعدیان است که پس از حدود پنج سال از ساخته شدن «بوسیدن روی ماه» از دیروز در سینماها اکران شد.

در این فیلم که موضوعی اجتماعی را نمایش می‌دهد، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی و فرهاد اصلانی از جمله بازیگران آن هستند. اسعدیان با بیان این‌که «یک روز بخصوص» از دیروز در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است، درباره اکران این فیلم در کنار دیگر فیلم‌های نوروزی که سه اثر کمدی هم شامل آن می‌شود، گفت:‌ بجز فیلم «خوب، بد، جلف» و «گشت2»، دو فیلم دیگر اکران نوروزی یعنی «یک روز بخصوص» و «آباجان» شرایط چندان جالبی ندارند، چون فضای اطلاع‌رسانی بشدت برای آنها ضعیف است. این کارگردان که ریاست شورای صنفی نمایش را هم به‌عهده دارد، در ادامه با بیان این‌که پخش فیلمش را موسسه فیلمیران به‌عهده دارد، درباره چیدمان فیلم‌های نوروزی گفت:‌ روال این است که مانند همیشه فیلم‌های متقاضی براساس فراخوان درخواست خود را ارائه می‌کنند و با وجود این‌که فیلم‌های دیگری هم متقاضی بودند، امکان زیاد بودن تعداد فیلم‌های کمدی خیلی فراهم نبود چون اگر چهار، پنج فیلم کمدی در یک موقعیت روانه سینماها شوند، به شکلی حرام کردن آنها بود که هم به خودشان ضرر می‌رسد و هم باقی ماه‌های سال خالی از فیلم کمدی می‌شود.

اسعدیان درباره فیلم‌های دیگری مثل «رگ خواب» و «بدون تاریخ، بدون امضا» که گفته می‌شد متقاضی اکران نوروزی هستند، توضیح داد: ما معمولا تقاضاها را از دفتر پخش می‌گیریم، اما متوجه شدیم مثلا آقای جلیلوند تمایلی به اکران در نوروز نداشته است. با این حال فیلم‌های «فراری» علیرضا داوودنژاد یا «رگ خواب» حمید نعمت‌الله هم متقاضی اکران در نوروز بودند، اما با احتساب این‌که از یک دفتر پخش نمی‌شد سه، چهار فیلم نمایش داد امکانش فراهم نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها