علیرضا بیرانوند انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با الریان قطر دارد که در نوع خود جالب است.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۶۶
بیرانوند: الریان گل به خودی هم بزند ما ببریم، قبول است/ دنبال کلین‌شیت هستم اما نه برای خودم!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرورزشی، مرد مطمئن دروازه پرسپولیس می‌خواهد در خاک قطر موفق باشد تا خیال کارلوس کی‌روش را هم راحت‌تر کند. بیرانوند خوب می‌داند گل نخوردن در بازی با الریان می‌تواند گارانتی فیکس شدن در دیدار تیم ملی ایران و قطر در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در روز سوم فروردین‌ماه ۱۳۹۶ باشد. از سوی دیگر استاد کلین‌شیت در لیگ شانزدهم قصد دارد با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر الریان در آسیا هم کلین‌شیت کند و... خلاصه آن که بیرانوند خیلی چیزها در سر دارد! با او در پای پرواز کاروان پرسپولیس به دوحه قطر دقایقی گپ زدیم.

می‌دانی نقش دروازه‌بان در بازی‌های خارج از خانه چقدر اهمیت دارد. خودت در این رابطه حرف می‌زنی؟
من دروازه‌بان این تیم هستم. مطمئن باشید سعی می‌کنم کار درست را انجام بدهم اما من به تنهایی در موفقیت پرسپولیس نقشی ندارم. به نظرم نقش‌های مهم‌تر را همبازیانم برعهده دارند.

منظورمان این بود که نمی‌خواهی برابر الریان کلین‌شیت کنی؟
اگر بگویم نه که دروغ گفته‌ام. دنبال کلین‌شیت هستم اما نه برای بالا بردن آمار شخصی خودم. نمی‌خواهم حرف‌های تکراری و الکی بزنم ولی کلین‌شیت می‌کنم تا پرسپولیس موفق شود. ما یک تیم هستیم و حتی معتقدم کلین‌شیت هم مربوط به همه تیم است و نه دروازه‌بان.

بی‌تعارف در آستانه بازی با الریان چه احساسی داری؟ می‌برید یا این که...
احساس خیلی خوبی دارم. این از درون من است و امیدوارم برنده شویم.

برخی‌ها معتقدند با توجه به بازی سوم فروردین‌ماه ۹۶ ایران و قطر، بازی با الریان می‌تواند برای تو و سایر ملی‌پوشان پرسپولیس انگیزه‌ خاصی داشته باشد.
طبیعی است، سعی می‌کنیم قدرت فوتبال ایران را در قطر نشان بدهیم. من در تیم ملی خاطره خیلی خوبی از بازی با تیم ملی قطر دارم و امیدوارم باز هم برنده شویم. از آن بالاتر ان‌شاءالله تیم ملی کشورم بتواند سوم عید در قطر موفق باشد. صعود دوباره و متوالی ایران به جام جهانی آرزوی همه ما ایرانی‌هاست.

فکر می‌کنی بازی با الریان مثل بازی با الهلال باشد یا الوحده؟
به نظرم بیشتر شبیه به الهلال باشد. الریان تیم خوبی است که می‌تواند کار ما را سخت کند اما ما هم نمی‌خواهیم تا صعودمان قطعی نشده، دست نگه داریم. با تمام وجود به قطر می‌رویم تا یک شب فوق‌العاده را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.

پس عیدی دوم هواداران پرسپولیس در راه است؟!
(با خنده) بله، عیدی اول را که با برد مقابل استقلال خوزستان تقدیم هواداران کردیم و حالا عیدی دوم هم توی راه است و سعی می‌کنیم با برد برابر الریان به طرفداران پرسپولیس پرداخت کنیم.

به نظرت بازی با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود؟
پیش‌بینی که واقعاً سخت است. در خانه حریف با تیمی قدرتمند بازی داریم ولی باید به همه تیم‌های آسیایی نشان دهیم که چه کیفیتی داریم.

حالا اگر قرار باشد پرسپولیس در بازی با الریان گلی بزند، شانس کدام بازیکنان را بیشتر می‌دانی؟
(دوباره می‌خندد) باور کنید فرقی نمی‌کند. اصلاً بازیکنان الریان گل به خودی هم بزنند و ما برنده شویم، قبول است!

شوخی کردی دیگر؟!
نه،‌ خدا را چه دیدید؟ شاید شوخی شوخی پیش‌بینی من درست از آب درآمد و با یک گل به خودی قطری‌ها، ما برنده از زمین خارج شدیم!

راستی در این بازی هم با پرتاب بلند دست، پاس گل می‌دهی؟
سعی می‌کنم با پرتاب دستی بلند، پاس گل بدهم. باید دید شرایط چگونه خواهد بود. شما هم دعا کنید برنده شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها