رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

دستگیری 1437 نفر در شب چهارشنبه سوری

استاندار تهران گفت: افرادی که در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) موجب اخلال در نظم عمومی شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان مراجع انتظامی و قضائی می شوند.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۹۱
خاطیان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهند بود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سید حسین هاشمی عصر یکشنبه درحاشیه جلسه پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران افزود: تدابیر لازم برای برقراری نظم و انضباط عمومی در شب چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده و از عموم شهروندان می خواهیم که دراین شب، رعایت حال دیگران را نیز بکنند.

وی با اشاره به اینکه منعی برای شادمانی مردم و برگزاری جشن و شادی در آستانه سال نو وجود ندارد، افزود: البته انتظار داریم که مردم حقوق شهروندانی که ممکن است فرد بیمار یا سالخورده ای در منزل داشته باشند را رعایت کرده و مورد توجه قرار دهند.

هاشمی گفت: در آستانه 2 عید ولادت حضرت فاطمه (س) و نوروز باستانی قرار داریم و همه باید تلاش کنیم این دو مناسبت با جشن و شادی و بدون هرگونه حادثه تلخی برگزار شود.

استاندار تهران به کسانی که در آیین چهارشنبه سوری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، هشدار داد که اینگونه افراد در صورت محرز شدن انجام رفتارهای ناهنجار، تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان مراجع انتظامی و قضائی خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها