سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار لوازم خانگی واقع در خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از دروازه دولاب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۷۶
آتش سوزی گسترده خیابان 17 شهریور مهار شد/ محورهای منتهی به میدان شهدا بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین جلال ملکی در رابطه با آتش سوزی گسترده خیابان 17 شهریور گفت: این آتش سوزی در ساعت 13:20 دقیقه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران پنج ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی حادثه آتش‌سو امروز در ساختمانی واقع در خیابان 17 شهریور بالاتر از دروازه دولاب رخ داده است که تا این لحظه آتش مهار شده است اما امکان ورود به طبقات منفی دو همچنان وجود ندارد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادئه مشاهده شد در ساختمانی در طبقه منفی 3 به وسعت 300 متر در هر طبقه انبار نگهداری لوازم خانگی بود که دچار آتش‌سوزی گسترده شده و آتش در حال سرایت به دیگر طبقات بود و دود زیادی هر سه طبقه را فراگرفته بود.

ملکی افزود: وجود این دود، ورود آتش‌نشانان را به محل حادثه سخت و دشوار کرده بود ولی آتش‌نشانان با تجهیزات لازم به طبقات پایینی نفوذ کردند و نسبت به اطفاء حریق اقدام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: این حادثه خسارت مالی زیادی برجای گذاشته بود و مورد مصدومیت نیز تاکنون نداشته‌ایم.

هر چند برخی از محور های منتهی به میدان شهدا توسط پلیس راهور مسدود شده بود اما هم اکنون همه محور ها بازگشایی شده است به جز مسیر پل محلاتی به میدان شهدا از جنوب به شمال که همچنان مسدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها