کیمیا علیزاده، لیلا رجبی، نجمه خدمتی، مه‌لقا جام‌بزرگ، گلنوش سبقت‌الهی، زهرا نعمتی، ندا شهسواری، مهسا جاور و الهه احمدی، ملی‌پوشان زن در رشته‌های تیراندازی، دو و میدانی، پینگ‌پنگ، قایقرانی و تکواندوی المپیک بودند که برای نخستین بار، حضور 9 بانوی ملی‌پوش کاروان ایران را در ادوار المپیک متمایز کرده بود.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷۲
خاطره مهسا جاور، از ذوق‌زدگی اش در المپیک

به گزارش جام جم آنلاین ، در این میان، مهسا جاور، قایقران المپیکی به عنوانی دست پیدا نکرد؛ اما راهیابی وی به مرحله دوم رقابت ها، از تلاش این بانوی قایقرانی خبر می‌داد که تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشت. جاور در گفت‌وگو با ورزش سه در پاسخ این که المپیک به شما چطور گذشت که غیر قابل وصف بود، گفت: دیدن و بودن میان تمام ورزشکاران مطرح دنیا و آن سطح از مسابقات خیلی هیجان انگیز است. خود مسابقات جوی بود که آدم تحت تاثیر آن قرار می‌گرفت، اما در کنار تمام آنها بهترین‌های رشته خودم و سایر رشته‌ها را می‌دیدم که واقعا خوشحال‌کننده بود.

مهسا جاور در المپیک با دیدن نواک جوکوویچ، قهرمان صرب تنیس دنیا به وجد آمده بود و درباره او گفت: در سالن بدنسازی مشغول دویدن بودم که جوکوویچ را دیدم اما راستش در همان لحظه به یاد نیاوردم که او کیست و رفتم به فکر. بعد از چند دقیقه یکی از دوستانم آمد و گفت راستی نواک جوکوویچ را دیدی‌؟ تازه متوجه شدم که او کیست و کلی ذوق زده شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها