سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران گفت: به بازیکنان تیمم گفتم درست است که چند محروم داریم اما نباید دنبال بهانه باشید.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۱۷
برانکو ایوانکوویچ: نمی‌توانم بگویم قهرمان هستیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری 2 بر صفر عصر یکشنبه تیمش برابر نفت تهران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: به بازیکنان و هواداران تیمم تبریک می گویم. به تیم نفت هم تبریک می گویم که تیم خوبی است. این تیم خودش را با تیموریان و شهباززاده تقویت کرده است.

وی ادامه داد: به خاطر محرومیت چند بازیکن مشکلی برای ما پیش نیامد. به بازیکنانم گفتم که نباید دنبال بهانه باشند. به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می گویم. طبیعتا اخراج بازیکن حریف هم بازی آنها و هم بازی ما را بهم ریخت اما ما با یک بازیکن اضافه بهتر کار کردیم.

برانکو ادامه داد: در نیمه دوم دقت پاس هایمان را بالا بردیم. با وجود اینکه زمین کیفیت خوبی نداشت اما از برد خوشحال هستم و به بازیکنان و تماشاگران تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه قبلا گفته بودید استقلال مدعی قهرمانی است و آیا الان هم همین نظر را دارید گفت: ما فعلا صدرنشین هستیم و قاطعانه هم در صدر هستیم اما حتی ذره ای از هدفمان کوتاه نخواهیم آمد و تا جایی که کاملا مطمئن نشویم و از نظر آماری نگوییم قطعا قهرمان هستیم فقط کار می کنیم.

برانکو در مورد فرصت دادن به بازیکنان جوان تیمش و اینکه آیا از آنها راضی هستید گفت: طبیعی است که باید از آنها راضی باشم. اما همه مسائل مربوط به شرایط تیم هست که در آینده هم بازی کنند یا نه. اینها بازیکنان جوانی هستند که حتی نشستن روی نیمکت پرسپولیس هم برایشان تجربه است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه رضاییان را هم مثل علیپور خواهید بخشید گفت: همانطور که قبلا گفته بودم این مسئله مربوط به باشگاه است و آنها هستند که در این مورد تصمیم می گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
نگران نباش برانكو . بقیه هم همینطوری جلوی شما گاف خواهند داد برو به فكر سفارش كیك باش

نیازمندی ها