اعتراف مستاجر به قتل صاحبخانه

مرد مستاجر که در جریان درگیری صاحبخانه‌اش را با قمه به قتل رسانده بود، سکوت خود را شکست و اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۵۸
اعتراف مستاجر به قتل صاحبخانه

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی مهر امسال ماموران در جریان زخمی شدن مردی میانسال در خانه‌اش در یکی از محله‌های شرق تهران قرار گرفتند. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند مرد میانسال از ناحیه سر زخمی شده و در حیاط خانه افتاده است. این مرد در بیمارستان بستری بود تا این که پس از چند هفته تسلیم مرگ شد.

همزمان با مرگ مرد میانسال روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد مستاجر مقتول به طور مشکوکی ناپدید شده است. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که چندی قبل در آخرین مخفیگاهش بازداشت شد .

عباس که عامل جنایت بود دیروز برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: حدود چهار ماه بود که در این خانه مستاجر بودم. صاحبخانه‌ام قمه‌ای داشت که من چند هفته پیش از ماجرای جنایت از آن خوشم آمد و به خانه‌ام آوردم و روی دیوار اتاقم آویزان کردم. روز حادثه وقتی به خانه آمدم مرد صاحبخانه داخل خانه‌ام بود. با دیدن او شوکه شدم، وی در حال بازرسی وسایل خانه‌ام بود. به این رفتارش اعتراض کردم که چرا بدون اجازه کلید ساخته و وارد خانه‌ام شده است؛ اما او توجهی نکرد و با من دعوا کرد .

وی افزود: درگیری‌مان بالا گرفت و او با تهدید از من خواست هر چه زودتر خانه‌اش را تخلیه کنم. من هم عصبانی شدم و گفتم شش میلیون تومان پول ودیعه‌ام را بدهد. او به من فحاشی کرد. عصبانی شدم با برداشتن قمه از روی دیوار، به سمت مرد صاحبخانه حمله‌ور شدم تا او را بترسانم. ضربه‌ای با قمه به سمتش انداختم تا بترسد و کنار برود که ناگهان ضربه به سرش اصابت کرد و غرق در خون کناری افتاد. خیلی ترسیده بودم. بعد مقداری پول برداشتم و فرار کردم. بعد از چند هفته متوجه شدم فوت کرده و بدبخت شده‌ام. متواری بودم تا این که پلیس دستگیرم کرد. اشتباه کردم و در یک لحظه عصبانیت جان مرد صاحبخانه را گرفتم. شاید اگر او بدون اجازه واردخانه‌ام نمی‌شد این ماجرای تلخ رخ نمی‌داد که گرفتار شوم.

متهم به قتل با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
123
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
مستاجر دزد بوده وقتی مچش توسط صاحب خانه گرفته شده او را كشته است

نیازمندی ها