واکنش محسن رضایی به اظهارات فرمانده آمریکایی:

مراقب باشید پوست خربزه زیر پای شما نیندازند

دکتر محسن رضایی با ارسال مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، دیدگاه خود در قبال حضور یا عدم حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۲۸
روایت محسن رضایی از یک سوال انتخاباتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر نظر قبلی خود در مورد حضور در انتخابات بیان داشت که امیدوار است جمع بندی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شخص دیگری باشد اما اگر بر وی تکلیف شود، در آن زمان تصمیم نهایی خود در مورد حضور یا عدم حضور در انتخابات را خواهد گرفت.

متن کامل این مطلب اینستاگرامی به این شرح است:

مصاحبه صبحگاهی

صبح، خبرنگار مهر سؤال می کرد که اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات به شما تکلیف کنند، چه می کنید. گفتم نظرم تغییر نکرده، البته به تکلیف نیروهای انقلاب احترام می گذارم.

رد چنین تقاضایی هم برایم سخت است. اگر به من تکلیف کردند، آن وقت درباره آن فکر خواهم کرد. با این حال امیدوارم کسی دیگرازنیروهای انقلاب، این تکلیف را به عهده بگیرد. به خبرنگار سیاسی مهر توضیح دادم که در گذشته از کاندیداتوری دو هدف داشتم؛ اول ایجاد تحول اقتصادی و فرهنگی و دوم، آماده کردن نسل های سوم و چهارم انقلاب برای دردست گرفتن اداره کشور. هنوز هم این دو را اولویت کشور می دانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها