زن جوان با شکار مردان هوسران در بی‌تالک، آنها را به محل قرارهای دروغین می‌کشاند و شوهرش و دوستش از آنها اخاذی می‌کردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶۵

به گزارش جام‌جم، دو هفته پیش مردی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای یافت‌آباد تهران از دو مرد به اتهام سرقت و زخمی کردن وی شکایت کرد.

شاکی به قاضی سیدمحمود محمدی گفت: چند هفته پیش در بی‌تالک با زنی آشنا شدم که مدعی بود شوهرش فوت شده و به تنهایی زندگی می‌کند. باهم در ارتباط بودیم و به پیشنهاد او قرار شد به عنوان مهمان به خانه‌اش بروم. او نشانی خانه‌ای حوالی یافت‌آباد را به من داد. روز حادثه به نشانی مورد نظر رفتم تا درباره علاقه‌ام به او بگویم. می‌خواستم اگر قبول کند، او را به عقد موقت خود درآورم.

وی ادامه داد: آن روز هرچه جست‌وجو کردم، نشانی او را پیدا نکردم. خودرویم را پارک کردم تا با او تماس بگیرم و نشانی دقیق‌تر را بپرسم که همان موقع دو مرد مرا به زور از خودرو بیرون آوردند. آنها مرا بشدت کتک زدند و مدعی بودند من برای همسر یکی از آنها ایجاد مزاحمت کرده‌ام.

سپس آنها سوئیچ خودرو، 400 هزار تومان پول و کارت‌های بانکی‌ام را دزدیده و فرار کردند.

وی افزود: با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان رفتم. ساعاتی بعد با دریافت پیامک‌هایی متوجه شدم موجودی حساب‌هایم خالی شده است. گمان می‌کنم میان آن زن و این دو سارق ارتباطی باشد که اموالم را دزدیده‌اند.

همزمان با این شکایت، با دستور دادیارمحمدی، تحقیقات پلیسی ادامه یافت و ماموران چند روز پیش موفق به شناسایی و بازداشت زن و مردی در این پرونده شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و سرانجام به جرمشان اعتراف کردند. آنها برای ادامه تحقیقات به شعبه اول دادیاری دادسرای یافت‌آباد تهران منتقل شدند.

زن جوان به قاضی پرونده گفت: من با پیشنهاد شوهرم با او همراه شدم. طبق خواسته شوهرم، با مردان در بی‌تالک ارتباط برقرار می‌کردم و با جلب اعتمادشان، با آنها دوست می‌شدم. سپس به بهانه قرار ملاقات، نشانی دروغی به آنها می‌دادم تا این افراد به خانه‌ام بیایند. آنگاه طبق نقشه، شوهرم و دوستش زمانی که مردان موردنظر در خیابان در جست‌وجوی نشانی خانه‌ام بودند، به آنها حمله و بعد از کتک زدن و زخمی کردن این افراد اموالشان را سرقت می‌کردند. با این شیوه از مردان بسیاری سرقت کردیم.

در ادامه شوهر او نیز به قاضی پرونده گفت: من چون سابقه‌دار بودم و مدتی بود از زندان آزاد شده بودم، پول و کار درست و حسابی نداشتم. بنابراین برای این‌که پولی به دست بیاورم، از همسرم خواستم در اجرای این نقشه با من همراه شود. او مردان را به بهانه دوستی در بی‌تالک به دام می‌انداخت و من و دوستم با حمله به این مردان هوسران، اموالشان را سرقت می‌کردیم.

با توجه به این‌که این سرقت‌ها سریالی انجام گرفته، پرونده برای ادامه تحقیقات و دستگیری عضو فراری این باند، به دادسرای ناحیه 34 تهران ویژه جرایم سرقت، ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها