تمامی مغازه ها تخلیه شدند

نشت گاز در پاساژ تخت جمشید

مرگ 3 نفر بر اثر گازگرفتگی در مشهد

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مسمومیت با گاز دی اکسید کربن سه نفر را در این شهر به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۵۲
مرگ 3 نفر بر اثر گازگرفتگی در مشهد

به گزارش جام جم آنلاین، شهرام طاهرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 15 امروز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان امام خمینی (ره) مشهد رخ داد.

وی اظهار کرد: برای امداد رسانی به این حادثه 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام شد.
وی گفت: یکی از فوت شدگان کودک 10 ساله ای بود که پس از انتقال به بیمارستان ثامن الائمه (ع) مشهد جان خود را از دست داد.

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها