بیشتر افراد فکر می‌کنند می‌توانند چند کار را همزمان انجام دهند، در صورتی که فقط 3 درصد انسان‌ها قادر به چنین کاری هستند و دیگران در مواجهه با چنین شرایطی حواس‌شان دائم از کاری به کار دیگر معطوف می‌شود و در نهایت نمی‌توانند هیچ کدام از کارها را با کیفیت بالا انجام دهند.
کد خبر: ۸۳۱۱۴۳
تمرکز به روش فناوری

گجت Saent به کمک نرم‌افزارش این وظیفه را به عهده دارد تا تمرکز فردی را که در حال انجام کاری است افزایش بدهد.

نرم‌افزار این گجت تمام سایت‌ها و پیام‌هایی را که تمرکز کاربر را به هم می‌ریزد، خاموش می‌کند و در زمان مناسب به فرد یادآوری می‌کند وقت استراحت است.

چراغ روی گجت، زمانی که در حال کار و تمرکز هستید، روشن می‌شود و به همکاران‌تان در محیط کاری خبر می‌دهد سرتان شلوغ است و مزاحم نشوند.

تبدیل تلویزیون به صفحه لمسی

ایده جالبی است اگر بتوان از تلویزیون به‌عنوان یک صفحه لمسی استفاده کرد؛ صفحه‌ای بزرگ که جزئیات زیادی روی آن جا می‌گیرد.

گجتی که در تصویر مشاهده می‌کنید، توانسته در یک هفته بیش از سه برابر پول مورد نیاز برای اجرای پروژه خود را از سایت‌های جمع‌آوری اعانه دریافت کند. Touchjet WAVE با گیره به لبه بالایی هر تلویزیونی با هر ابعادی متصل می‌شود و از طریق کابل HDMI با تلویزیون ارتباط برقرار می‌کند.

با این کار صفحه تلویزیون لمسی می‌شود و کاربر می‌تواند به وسیله یک اپلیکیشن مخصوص، دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی‌اش را روی صفحه تلویزیون تماشا کرده و با آنها کار کند.

غیر از اینها می‌توان فیلم‌ها و عکس‌های روی گوشی را نیز روی تلویزیون تماشا کرد. از قلم این گجت می‌توان کمک گرفت تا اثر انگشت بر سطح صفحه باقی نماند. این گجت از اشعه اینفرارد برای تشخیص موقعیت انگشتان کمک می‌گیرد.

کیف گیکی

کیف گیک‌ها (خوره‌های فناوری) همچون سبک زندگی و گجت‌هایی که استفاده می‌کنند خاص است. یک استارت‌آپ تگزاسی، کیف کوله‌پشتی جدیدی به‌نام iBackPack ساخته که مخصوص اهالی دنیای فناوری است.

این کوله‌پشتی درون خود دو باتری 4000 میلی‌آمپری دارد که قادر است شش آ‌یپد را از شارژ صفر به 100 برساند. اما امکانات این کوله‌پشتی فقط باتری برای شارژ نیست، بلکه با داشتن مودم شبکه موبایلی(G 3 و G4) می‌تواند به گجت‌هایتان اینترنت بدهد.

غیر از این، درون کوله بلندگوی بلوتوثی و ردیاب GPS وجود دارد که با گم شدن کیف موقعیت خود را به تلفن همراه ارسال می‌کند. این کیف زمان عرضه حدود 249 دلار قیمت خواهد داشت.

شارژ گوشی با قاب محافظ

پاوربانک بهترین گزینه برای شارژ و رهایی از باتری خالی گوشی است، اما وزن زیادی دارد و حمل و نقلش دشوار است. با توجه به این موضوع قاب محافظی بنام ThinCharge ساخته شده که درونش یک باتری قرار دارد و مخصوص آیفون 6 است.

نکته جالب در مورد این قاب شارژده این است که ضخامت بسیار کمی دارد و قطر اندکی را به گوشی اضافه می‌کند. باتری این قاب 2600 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و می‌تواند به‌طور کامل گوشی را شارژ کند.

با توجه به این‌که این قاب درگاه شارژ گوشی را اشغال می‌کند روی آن درگاه لایتنینگ تعبیه شده که می‌توان کابل شارژ را به آن متصل کرد. این قاب هشت گرم به وزن گوشی اضافه می‌کند و 120 دلار قیمت خواهد داشت.

هدفن بلوتوث نامرئی

یک شرکت نوپا هدفن، بلوتوثی کوچکی ساخته که درون گوش قرار می‌گیرد و همچون سمعک‌های نامرئی براحتی دیده نمی‌شود.

روی این هدفن فقط یک دکمه وجود دارد که چند وظیفه را به‌عهده دارد، با یک ضربه می‌توان تماس‌ها را پاسخ داد یا قطعه موسیقی را عوض کرد. هدفن Dot دو میکروفن دارد که می‌توان به وسیله آنها صحبت کرد بدون این‌که نویز اضافی محیط منتقل شود.

وسیله‌ای به اندازه یک باتری قلمی نیز با قرار گرفتن درون هدفن به‌صورت بی‌سیم آن را شارژ می‌کند.

گجتی برای ابری سازی

حافظه‌های فلش قدیمی خود را چه کار می‌کنید؟ گوشه‌ای افتاده‌اند و خاک می‌خورند؟ با استفاده از گجتی که در تصویر می‌بینید می‌توانید از این حافظه‌های سرگردان استفاده کرده و فلش‌های یو.اس.بی را به فضای ابری تبدیل کنید.

این گجت با نام NextDrive Plug به پریز برق متصل می‌شود و به پورت USB مجهز است. با اتصال حافظه‌های فلش، هارددیسک اکسترنال، دوربین و هر وسیله دیگری که به یو.اس.بی وصل شود

و دانلود اپلیکیشن مخصوص این گجت روی تلفن هوشمند می‌توان از طریق اینترنت وسیله متصل را حتی از راه دور کنترل کرد یا به فایل‌ها دسترسی داشت. برای مثال می‌توان از راه دور عکس‌های روی فلش را از طریق گوشی هوشمند مشاهده کرد.

ربات اجتماعی

به نظر می‌رسد کم‌کم ربات‌هایی که در فیلم‌های علمی ـ تخیلی مشاهده می‌کردیم به واقعیت تبدیل می‌شود! رباتی که در تصویر مشاهده می‌کنید BUDDY نام دارد و محصولی از استارت‌آپی فرانسوی است که آن را ربات اجتماعی معرفی می‌کند.

این ربات می‌تواند به زبان طبیعی با انسان‌ها ارتباط برقرار کند و منظورشان را متوجه شود. «بادی» به تمام وسایل هوشمند خانه متصل می‌شود و می‌تواند چراغ‌ها را خاموش و روشن کند یا خانه را با ترک ساکنان آن زیر نظر بگیرد.

این ربات حتی می‌تواند صاحب خود را بموقع از خواب بیدار کند و با دوربین‌هایی که روی آن تعبیه شده قادر است ارتباط تصویری برقرار کند و عکس و فیلم بگیرد.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها