
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
مثلا در یکی از قسمت ها که به اسکی رفته بود، فراموش کرده بود چوب اسکی اش را بیاورد، نتیجه اینکه سریع روی برف ها تصویر چوب اسکی را کشید و ...
ماجرای مداد ازاین قرار بود که درهمان قسمت اول کارتون دیدیم که ریش بلند یک کوتوله در تله موش گیر کرد و وقتی نتوانست رها شود،بنا را به سروصدا گذاشت، پسرک به کمک او رفت. دراعضای این محبت، کوتوله به او یک مدادجادو داد.پسرک با داشتن مدادجادو به راحتی مشکلات بچه های محل را حل می کرد،برای همین متواضعانه شده بود قهرمان محله.
با تماشای این کارتون لهستانی بدون دیالوگ هر بچه ای به این فکر می کرد که اگر مداد جادو داشت چقدر راحت می توانست آرزوهایش را برآورده کند.
مداد جادو (به لهستانی: Zaczarowany ołówek) از تولیدات استودیوی انیمیشنسازی سه-ما-فور در فاصله سال های (۱۹۶۴ تا ۱۹۷۶ )است.
موسیقی متن این مجموعه انیمیشن اثرآهنگساز لهستانی «والدمار کازانتسکی» است.
موسیقی کارتون «دوقلوهای جهانگرد» نیز نمونه ای دیگر ازهنر او در عرصه انیمیشن است.
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
تپش از ارتکاب جرائم خشن ازسوی اتباع غیرمجاز گزارش میدهد
روایت بانیپال شومون از حضور در فیلم «گلهای باوارده»
گفتوگو با علی آشتیانی پور، تهیه کننده فیلم «هوک»
گفتوگو با نادر سلیمانی، بازیگر فیلم «گلهای باوارده»:
گفتوگو با نوید شمس، ستاره شگفتی ساز پینگ پنگ ایران در قطر