بسکتبال ایران به دنبال پسر رویاها! (عکس)

تیم ملی بسکتبال ایران به پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2019 بسکتبال چین صعود کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۵۲
بسکتبال ایران به دنبال پسر رویاها! (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، ایران به عنوان صدرنشین گروه D راهی مرحله نهایی انتخابی شده است. تیم ملی بسکتبال ایران در این مرحله با فیلیپین، استرالیا و ژاپن روبرو می‌شود تا در صورت کسب نتایج لازم به جام جهانی 2019 بسکتبال چین صعود کند.

نماد رقابت های جام جهانی بسکتبال چین کاراکتری به نام «پسر رویاها» است.

اما دلیل این انتخاب این نماد خوش یمن (mascot ) برای رقابت های جام جهانی چیست؟ فلسفه آن به چه چیزی برمی گردد؟

در تعریف «پسر رویاها» آمده است: «هر کودک یک رویا برای آینده دارد. هدفی مشخص که در افق های پیش رو قرار دارد و برای رسیدن به آن باید تلاش کرد. پس باید سفری را شروع کرد. این یک سفر آسان نیست و بسیاری از مشکلات در طول راه وجود دارد، اما با اشتیاق و تعهد می توان این رویا را تحقق بخشد.

حالا پسر رویاها تجسمی از این موقعیت است. یک روح جوان و متعهد که نه تنها توانایی ارائه توانایی های فیزیکی خود را دارد، بلکه دارای قدرت و شخصیتی است که توانایی افرادی که در اطراف او قرار دارند را تقویت می کند. «پسر رویاها» _این کاراکتر تخیلی و فانتزی_ در آگوست سال 2015 در چین متولد شده و شاخ جادویی اش به او این قدرت را می دهد تا بازی ها را پیش بینی کند.

اما پسر رویاها یک تیم یک نفره نیست، او نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام بدهد و به کسی کمک کند. او به افرادی در اطرافش نیاز دارد تا رویای خود را به اشتراک بگذارد و بقیه هم در رسیدن به این رویا تلاش کنند. این کلید قدرت پسر رویاهاست. او می خواهد رویاها را به واقعیت تبدیل کند.»

این کاراکتر طبق یک نظرسنجی اینترنتی بیشترین رای را به عنوان ماسکوت رسمی جام جهانی بسکتبال آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها