اظهارات هاشمی در مورد بازگشت به نماز جمعه

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد بازگشت به نماز جمعه گفت:انگیزه ندارم که (به نماز جمعه) بیایم. اصولا انگیزه سخنرانی و گفتن را ندارم . نمازجمعه هم جایی است که باید خیلی کار بکنیم که حرف‌های درست و پخته‌ای بزنیم. مستقیم پخش می‌شود و همه دنیا نگاه می‌کنند. زیبنده نیست آدم اینطوری حرف‌هایی بزند نماز و جماعت و اسلام و همه اینها را سبک کند.
کد خبر: ۶۵۳۴۱۰
اظهارات هاشمی در مورد بازگشت به نماز جمعه

وی در گفت و گو با روزنامه آرمان همچنین گفت: بین من و رئیس جمهور فاصله ای ایجاد نشده است؛ همان که دلم می‌خواست اتفاق افتاد، خوشحال و راضی هستم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به دیدگاه امام راجع به آمریکا اظهار داشت: من جانشین ایشان(امام‌) در نیروهای مسلح بودم، به من فرمودند درست نیست در میدان‌های رژه، پرچم آمریکا را بگذارند و از روی آن رژه بروند. من هم دستور دادم که همه را پاک کردند. خودم به امام نامه نوشتم مساله آمریکا را در حیات خودتان حل کنید و این بعد از شما برای مسئولان می‌ماند. من هفت، هشت مورد را از ایشان خواستم این یکی را عمل نکردند. یکی، دو مورد را قبول نکردند.

روایتی دیگر از خانه‌نشینی احمدی‌نژاد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزدر مورد خانه‌نشینی 11 روزه احمدی‌نژاد گفت:در آن 11 بعضی از دوستان را وادار کردیم با احمدی نژاد ملاقات و ایشان را از این حرکت منصرف کنند اما خوب نتیجه نداشت. ما حتی به بعضی از دوستانمان در جبهه پایداری گفتیم که شما از نفوذ خود بر احمدی نژاد استفاده کنید و ایشان را برگردانید.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی در گفت و گو با خبرگزاری مهر افزود: حاج آقای آقاتهرانی تازه از سفر آمده بود و بعد از ورودش این مسئله را پیگیری کرد. یک جلسه 3-4 ساعته همراه با آقای حسینیان با احمدی نژاد جلسه داشت و وقتی که بازگشت گفت این مدت را فقط احمدی نژاد درد و دل کرد و حرفهای خودش را زد.

وی افزود: همان روز خاطرم هست که من به رئیس مجلس تذکری دادم که اگر جایز بدانید جلسه ای داشته باشیم که تمرد رئیس جمهور نسبت به دستور رهبری را بررسی کنیم . تا کی باید تحمل کنیم و ساکت بمانیم؟ که فردای آن روز احمدی نژاد به سرکارش برگشت. اگر احمدی نژاد برنمی گشت ممکن بود رای عدم کفایت وی صادر شود.

سلاحی که ریگان به صدام داد

مهم است که بیاد داشته باشیم موارد متعددی را در طول تاریخ، که ایالات متحده سلاح هایی را به دست دیکتاتورها می داد که امروز خود این تسلیحات را محکوم می کند.

به گزارش ای.بی.سی یکی از این موارد، دسامبر 1983 و تقریباً اواسط دوره اول ریاست جمهوری رونالد ریگان است. ایران و عراق درحال جنگ هستند و ایران نسبت به عراق برتری نظامی پیدا کرده است. رئیس جمهور رونالد ریگان در تلاش برای دفع سلطۀ ایران اسلامی بر منطقه، رامسفلد را به عنوان دلال برای عقد یک قرارداد محرمانه با صدام حسین راهی عراق می کند.

رامسفلد در جلسۀ 90 دقیقه ای مخفیانه خود با صدام حسین ترتیبی می دهد تا گاز اعصاب سارین، ویروس سیاه زخم، طاعون و غیره در اختیار صدام قرار بگیرد. او همچنین ترتیبی اتخاذ می کند تا عراق بتواند برای خرید این سلاح ها میلیاردها دلار وام دریافت کند.

اما رامسفلد چگونه توانست این کار را انجام دهد؟ دونالد رامسفلد از سال 1977 تا 1985 مدیر عامل یک شرکت بزرگ داروسازی معروف به شرکت سرل بود که به نحوی کاملاً اتفاقی در سال1985، به مونسانتو فروخته شد.

سوابق نشان می دهد که ویلیام کیسی، مدیر وقت سازمان سیا، از طریق یک شرکت واسطه خارجی، شخصاً خود را درگیر معاملات بمب های خوشه ای با عراق می کند.

خط و نشان تروریستها به یکدیگر

گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه ای علیه جبهه النصره به شدت موضع گرفت و آن را گروهی حیله گر و فریبکار و خائن معرفی کرد تا جنگ داخلی میان تروریستها در سوریه به اوج خود برسد.

به گزارش پایگاه الیوم السابع، گروه داعش با صدور بیانیه ای علیه دیگر گروههای تروریستی حاضر در سوریه به ویژه جبهه النصره موضع گرفته است.

در این بیانیه که با صدای "ابومحد العدنانی" سخنگوی داعش در یوتیوب منتشر شده، آمده است: تلاشها برای بیرون راندن داعش از شام (سوریه) بدون شکستن جمجمه ها، قطع کردن گردنها و دریدن شکمها محقق نخواهد شد.

داعش با توصیف جبهه النصره به گروهی حلیه گر و خیانتکار اعلام کرده است که اعضای النصره کافر بوده و شرع الهی را اجرا نمی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها