دوبله فیلم‌های «مومو»، «استیک» و «ماه» برای شبکه‌های 4 و 5 سیما به پایان رسید. داستان فیلم «مومو» ـ محصول ترکیه ـ که با سرپرستی فریبا شاهین‌مقدم دوبله شده است، درباره خواهر و برادری به نام عایشه و احمد است. پدر آنها پس از فوت مادرشان ازدواج کرده است و آنها با پدربزرگشان زندگی می‌کنند. حوادثی باعث می‌شود این خواهر و برادر به‌‌رغم میل پدر بزرگشان، از یکدیگر جدا شوند.ناهید امیریان (عایشه)، مهوش افشاری (احمد)، محمدعلی دیباج (پدربزرگ)، کریم بیانی (پدر)، فاطمه نیرومند، فرهاد شریفی، مهسا شرافت و شروین قطعه‌ای از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.
کد خبر: ۳۳۴۴۶۵

همچنین دوبله فیلم «استیک» با سرپرستی جواد پزشکیان هم بتازگی به پایان رسیده است. این فیلم به ماجراهای چند جوان فرانسوی می‌پردازد که درگیر مسائل مختلفی می‌شوند. تعدادی از گویندگان این اثر عبارتند از: سعید شیخ زاده (بلز)، بهروز علی‌محمدی (ژرژ)، علی منانی، رضا الماسی، سیمین صارمی، شوکت قهرمانی، علی منصوری‌راد، سارا جعفری و حمیدرضا مقامی.فیلم «ماه» درباره مردی فضانورد به نام سام است که به کره ماه اعزام شده است. او باید 3 سال در این مکان زندگی کند و خاک تصفیه شده آنجا را به زمین بفرستد. سام پس از مدتی، حقایقی را درباره ماموریتش کشف می‌کند.

امیرمحمد صمصامی (سام)، سعید مقدم‌منش، فاطمه نیرومند، اعظم دلبری، محمود فاطمی، امیر فرحان‌نیا و امیر صالح کسروی گویندگان این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها