گزارش جام‌جم از یک برنامه رادیویی

«یک، دو، صدا» برای عشق گویندگی‌ها

گفت‌وگو با فاطمه آل‌عباس، گوینده برنامه‌های خانوادگی رادیو ایران

با «خانه و خانواده» زندگی می‌کنم

فاطمه آل‌عباس، گوینده نام‌آشنای رادیو، مدت 10 سال سکاندار برنامه خانه و خانواده رادیو ایران است.
کد خبر: ۹۶۰۰۳۶
با «خانه و خانواده» زندگی می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ضمیمه چاردیواری ، او که خودش متاهل و صاحب فرزند است، تلاش می‌کند از تجربیات زندگی شخصی‌اش برای اجرای این برنامه خانوادگی استفاده کند.

شنوندگان رادیو شما را بیشتر به عنوان گوینده برنامه‌های خانوادگی می‌شناسند، آیا علاقه‌مندی شما به این حوزه است یا اتفاقی پیش آمده است؟

بله، حوزه مورد علاقه من همیشه خانواده و مسائل اجتماعی بوده و در حوزه‌های دیگر کمتر ورود پیدا می‌کنم. البته اجرای برنامه‌های اقتصادی و ... راهم به عهده داشته‌ام، اما خانواده همیشه برایم رنگ و بوی دیگری ‌دارد. بنابراین شنوندگان با شنیدن اجرای من در برنامه خانه و خانواده متوجه علاقه من به حوزه خانواده می‌شوند.

یعنی به نوعی با این برنامه زندگی می‌کنید؟

بله، واقعا من با برنامه خانه و خانواده زندگی کرده و سعی می‌کنم برنامه را با هوشمندی اجرا کنم تا صحبت‌های برنامه برای شنوندگان کاربردی باشد. البته در طول این سال‌ها برنامه خانه و خانواده فراز و فرودهای زیادی داشته، اما همچنان شناسنامه قدیمی‌اش را حفظ کرده است.

به نظر شما برنامه خانه و خانواده چه جایگاهی بین مخاطبان دارد؟

این برنامه جایگاه خاصی بین مخاطبان دارد و با همان شناسنامه و آرم قدیمی به مخاطبان عرضه می‌شود. شنوندگانی که از قدیم با رادیو ایران رفیق هستند، برنامه خانه و خانواده برایشان ارزش متفاوتی دارد. با توجه به بازتاب‌هایی که از برنامه دارم، به نظرم مخاطبان از برنامه راضی هستند. در خیلی از کشورهای دنیا می‌بینیم یک برنامه عمر 20 یا 30 ساله دارد. یعنی گروه برنامه‌ساز با آن برنامه رشد می‌کنند و بزرگ می‌شوند. خوشحالم صدای من با این برنامه برای شنوندگان رادیو شناخته شده است.

برای این‌که اطلاعات‌تان در حوزه خانواده افزایش یابد و صحبت‌هایتان در برنامه کاربردی باشد، در طول روز تا چه میزان مطالعه می‌کنید؟

اگر گوینده مطالعه نداشته باشد، مسلما به تکرار می‌افتد. من در طول این سال‌ها که اجرای برنامه خانه و خانواده را به عهده داشته‌ام، بخش اعظمی از کتابخانه شخصی‌ام را با کتاب‌های حوزه خانواده پر کرده‌ام و هر روز در این حوزه مطالعه می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها