مشکلات نازایی در سریال «حس مادری»

سریال تلویزیونی «حس مادری» ساخته اکبر منصور فلاح و تهیه‌کنندگی سیدداوود تقوی‌نژاد از پنجشنبه هفته جاری روی آنتن شبکه 2 سیما می‌رود. تصویربرداری این سریال به طور کامل در استان یزد انجام شده و علاوه بر نمایش داستان زندگی یک دختر جوان، به معرفی مرکز تحقیقات ناباروری استان یزد می‌پردازد. مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد یکی از قطب‌های اصلی درمان ناباروری کشور است.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۴

سریال 10 قسمتی حس مادری از 4 آذر ماه پنجشنبه هرهفته ساعت 35‌/‌21 دقیقه پخش می‌شود.

این کارگردان تا کنون سریال‌های عمارت پدری، جاودانگی، آژانس دوستی، برای آخرین بار، فقط به خاطر تو و... را جلوی دوربین برده است.

سریال حس مادری داستان زندگی دختری را به تصویر می‌کشد که همزمان با روز عقدش، نامه‌ای مبنی بر این‌که او فرزند واقعی خانواده‌اش نیست، دریافت می‌کند که این موضوع آغاز راه او در یافتن هویتش می‌شود.

فیلمنامه این سریال به قلم محمدرضا شاهنده به نگارش درآمده و محمدرضا رهبری، محمد الهی، امیررضا وزیری، سارا الهیاری، فرداد صفاخو و فاطمه آخوندزاده از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

معرفی مرکز درمان ناباروری در یزد

این کارگردان درباره درونمایه اصلی سریال حس مادری به «جام جم» می‌گوید: ما در این سریال خانواده‌هایی را که دچار مشکل ناباروری هستند، مورد توجه قرار داده‌ایم. تحقیقات نشان می‌دهد که عامل بسیاری از طلاق‌ها ناباروری است. خیلی وقت‌ها کانون خانواده‌ها به خاطر نداشتن بچه آسیب می‌بیند یا زن و شوهر دچار مشکلات روحی و روانی می‌شوند. فلاح ادامه می‌دهد: خیلی از خانواده‌هایی که دچار این مشکل هستند نمی‌دانند چنین مرکزی در شهر یزد وجود دارد. ما می‌خواستیم نشان بدهیم که این مشکل با مراجعه به مراکز معتبر و با استفاده از روش لقاح خارج از رحم قابل حل است.

به گفته این کارگردان، شهر یزد بیمارستان مجهز و پیشرفته‌ای دارد که در خاورمیانه منحصر به فرد است.

ساخت سریال‌های ارزشمند در مراکز استان‌ها

ساخت مجموعه‌های تلویزیونی در مناطق غیرپایتخت رویکردی است که از چندی پیش در دستور کار مدیران تلویزیون قرار گرفته است.

سریال‌هایی که با همکاری صدا و سیمای مراکز استان‌ها تولید می‌شوند در صورتی که کیفیت محتوایی و هنری بالایی داشته باشند روانه آنتن شبکه‌های سراسری می‌شوند تا در معرض دید مردم سایر استان‌ها قرار بگیرند.در چند ماه گذشته چندین سریال ارزشمند در مراکز استان‌ها کلید خورده است که از آن میان می‌توان به سریال‌های «بی بی گندم» (کرمان)، شهردار و حس مادری (یزد) اشاره کرد.

این سریال‌ها در مراکز استان‌ها تصویربرداری شده‌اند و قرار است از شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها