بهرام زند دوبله یکی از جدیدترین اقتباسهای داستان «نیکلاس نیکل بی» نوشته چارلز دیکنز را برای شبکه 4 سیما به پایان رساند.
کد خبر: ۱۵۴۸۵۸

در دوبله این فیلم 108 دقیقهای افشین زی نوری به جای پسر جوانی به نام نیکلاس صحبت کرده که پس از مرگ پدرش، مسوولیت نگهداری از مادر و خواهرش را برعهده میگیرد. پدر تمام سرمایه خانواده را به هدر داده است و نیکلاس مجبور میشود از عمویش با بازی کریستوفر پلامر و گویندگی حین عرفانی کمک بگیرد. وی پیشنهاد میکند که آنها برای خود شغل پیدا کنند. نیکلاس معلم مدرسهای میشود که کودکان فقیر در آن درس میخوانند.
او وقتی رفتار ناشایست صاحب مدرسه و همسرش را با دانشآموزان میبیند با اسمایک، یکی از شاگردان میگریزد. او به لندن میرود و متوجه میشود عمویش میخواهد که خواهرش را با پیرمردی به نام هاوک ازدواج کند...
تعدادی دیگر از گویندگان این فیلم که نامزد جشنواره گلدگلاب در بخش بهترین فیلم بوده، عبارتند از: نرگس فولادوند (کیت)، پوریز ربیعی (جیم برودبنت/ ویکفورد اسکوییرز)، شهروز ملکآرایی (تام کورتنی/ نیومن ناگس)، بهرام زاهدی (ادوارد فاکس/ سرمالری هاوک)، مریم شیرزاد (آن هاتاوی / مادلین)، ناصر احمدی (وینسنت)، سعید شیخزاده (اسمایک)، معصومه آقاجانی، علیمحمد اشکبوس، زهرا سوهانی، شیلا آژیر، اردشیر منظم، مریم نوری درخشان، علیرضا باشکندی، ژیلا اشکان، مظفر شمسکاظمی، محمد یاراحمدی، نادر کیمرام، میثم نیکنام و شایان شامبیاتی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها