اما این روزها باردیگر سریالی راهی آنتن شده که دردل ماجرایی امنیتی پیوندی هم با زندگی خصوصی شخصیتها برقرار کرده است. سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی که سال۱۴۰۱از شبکه سه پخش شد،ازشبکه آی فیلم راهی آنتن شده است.در این سریال به نظرمیرسد محور قصه بر پایه ارتباط خانوادگی و تلخی یک ازدواج اجباری باشد اما در حقیقت این ازدواج که از سر انتقام انجام شده در باطن خود وجوه جاسوسی و امنیتی هم پیدا میکند وبه تروریسم اقتصادی وتحریمها نیز مرتبط میشود. این موضوع را میتوان رندی نویسنده دانست که مضمون اصلی سریال را با زندگی روزمره پیوند زده تا برای عموم مخاطبان جذابیت بیشتری داشته باشد. دراین قصه علاوه بر ماجرای زندگی یک دختر جوان و همسر پیر و بیمارش که از ثروت زیادی برخوردار است؛ شاهدیم یک دکتر داروساز به اسم بهزاد که سالها قبل نامزد خودش را رهاکرده و با دختر یک مرد ثروتمند ازدواج کرده است، حالا درجریان روابط دانشگاهیاش با خارج از کشور، دلباخته یک زن غیرایرانی شده است. از طرف دیگر دختری که قبلا نامزد او بوده، حالا با انگیزهای خاص، با پدر همسر بهزاد ازدواج کرده و بعد از مرگ این فرد، همه مال و اموال خانواده همسر بهزاد را از آن خودش کرده است. در همین گیر و دار، همکار بهزاد متوجه رابطه او با زن خارجی شده و به این وسیله میخواهد از او اخاذی کند. مخاطب جایی از قصه متوجه میشود که این پیوندهای خانوادگی به یکدیگر مرتبط هستند وتقریبا تمام شخصیتهای قصه نقطه اتصالی به همدیگر دارند.این ارتباطها همانقدر به روند جذابیت قصه کمک میکند که ریتم تند آن باعث میشود سریال دیدنی و پرکشش شود. از سوی دیگر شخصیتپردازیها که غالبا رنگ خاکستری دارند، آدمهای این نمایش را به واقعیت نزدیک کردند. برای مثال شخصیت دکتر با بازی بهزاد خداویسی به خوبی فردی متزلزل و فرصت طلب تصویر شده است که در خانواده از احترام برخوردار نیست و همواره مورد تحقیر قرار میگیرد. او سعی میکنداین عقده حقارت را با ثروت بادآورده و وجهه برساختهای که در جامعه برای خود دست و پا کرده است، جبران کند. شخصیت ناهید با بازی ویدا جوان هم سعی میکند بهای جوانی ازدست رفته خود را از خانواده ثروتمند همسرش بگیرد، هم همدلی مخاطبان را جذب میکند و هم در جایی از قصه به واسطه اصالت خانوادهای که از آن برخاسته است به ذات پاک خود باز میگردد. همین افت و خیزهای شخصیتی، باورپذیری اثر را بیشتر میکند.