در آستانه سال جدید میلادی

زادگاه مسیح(ع) اسیر ستاره صهیون

۲۰۰۰ و اندی سال پیش، مسیح آمد تا از همان اولین لحظه وجودش مظهر معجزه‌های ناتمام خداوندی و حیات جسمی و روحانی بشر باشد. تولد معجزه‌وارش و کاری که قرار بود با کاهنان تن‌پرور و رباخوار یهود بکند به مزاج‌شان خوش‌نیامد. پس بعد از همه سنگ‌اندازی‌ها توطئه قتلش را چیدند.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۰۸
نویسنده عطیه عیار | نویسنده و پژوهشگر
 
مسیح برای چندمین بار مصلوب شد
پس ازجنگ جهانی دوم و افول عثمانی، کاهنان تحریف‌گر یهود زمان عیسی این‌بار در هیبت لابی قدرت و ثروت عصر جدید نقشه کشورهاومناطق غرب‌آسیا را به‌هم‌ریختند تا بتوانند به ارض موعودشان برسند. همه این سال‌ها در کنار تصویرهای اغراق‌شده‌ای که از مبارزان آزادیخواه فلسطینی نشان دادند، همزمان به ترویج اسلام‌هراسی مشغول بودند. فلسطین را سرزمین مسلمانان خشنی معرفی کردند که حاضر نیستند با صلح ومهربانی کنار بقیه زندگی کنند. داستان را هربار بعد از یک واقعه به قول آنها تروریستی از سوی فلسطینی‌ها تعریف کردند و نگفتند که قبلش چطور پا بیخ گلوی آن مردم بیچاره گذاشته بودند. از این مردم آواره قربانی گرفتند و در چشم دنیا خود را قربانی و مورد آزار نشان دادند.اما یادشان نبود وقتی قرار است دین را حربه‌ای کنند به نفع خودشان، صاحب آن دین بهترین مکرکنندگان است. همه درگیری‌های بین اسرائیل و فلسطین را زیرپوسته دینی بردند. یهود را مظلوم تاریخ نشان دادند. برای همه جاانداختند که قوم یهود جایی نداشته و حالا بعد از هزاران سال آوارگی قراراست جایی آرام بگیرد؛ اما قوم مسلمان مانع این آرام و قرار است و مدعی زمین‌های اجدادی آنهاست. دولت‌‌های به‌ظاهر مسیحی‌غربی‌هم پشت این یهودیت یابهتربگوییم صهیونیسم به‌جامانده ازکاهنان تحریف‌کننده تورات درآمدند.این پشتیبانی به حدی بود که مسیحیان دنیا حواس‌شان نبود در این بین مسیح هم برای چندمین بار مصلوب شد.
     
بیت‌المقدس، سرزمین همه ادیان
۳۰ و چند سال بعد از تولد مسیح، کاهنان یهودی او را بر تپه گولگوتا به صلیب کشیدند (به روایت مسیحیان). این تپه حالا یکی از ۳۰ محراب درون کلیسای مقبره مقدس در شهر قدیم بیت‌المقدس است.امسال و بعد از۷اکتبر ورق برگشت. با شروع توفان‌الاقصی از سمت غزه، مردم کرانه باختری هم دردهای قدیم‌شان را دوباره فریاد زدند. همان کرانه باختری که الگوی صلح فلسطینی با صهیونیسم معرفی شده بود و همه می‌گفتند چرا بقیه فلسطینی‌ها، حزب‌ا... و ایران نمی‌توانند مثل آنها رفتار کنند و آرامش را به منطقه بیاورند؟ شور و خروش مردم کرانه باختری چه در محله‌های بیت‌المقدس شرقی که مثلا در اختیار فلسطینی‌هاست و چه در اردوگاه‌های ۷۰ساله فلسطینی‌های آواره همزمان با بمباران غزه شروع شد. روز و شبی نبود که مردم وسط خیابان‌ها و کوچه‌ها نباشند و از سربازان اسرائیلی کتک و گلوله نخورند. 
     
بمباران خانه مسیح 
۱۰روز مانده به سالروز میلاد مسیح، کلیسای بیت‌لحم در ۱۰کیلومتری جنوب بیت‌المقدس اعلام کرد امسال جشن کریسمس ندارند. این کلیسا که در روایات مسیحی محل تولد حضرت‌عیسی(ع) است، هر سال میزبان مسیحیان و زائران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا بود. آیینی باشکوه برای پیروان پیامبری که برای زندگی و صلح و دوستی آمد و نمایشی تبلیغاتی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی برای وانمود کردن به صلح‌دوستی و نوع‌دوستی؛ اما هم‌صدایی اعضای کلیسا با مردم فلسطین صدایی متفاوت از صداهای همیشگی را به گوش جهانیان رساند. «اگر قرار بود مسیح امروز به دنیا بیاید، زیر آوارها پا به دنیا می‌گذاشت.» این جمله بخشی از موعظه دکتر منذر اسحاق، کشیش‌اعظم کلیسای بیت‌لحم بود. در پس‌زمینه موعظه این کشیش ماکتی از یک نوزاد در میان آوار گذاشته بودند. سال‌های قبل، در این کلیسا صحنه تولد حضرت‌عیسی(ع) را در کنار مادرش مریم عذرا، یوسف و سه مغ ایرانی بازسازی می‌کردند؛ اما امسال این کودک نه در آغوش گرم مادر که در میان خرابه‌های سرد به نمایش گذاشته شده بود تا همه دنیا ببینند در سرزمین مسیح چه جنایتی در حال وقوع است. 
     
صهیونیست و نسل‌کشی مسلمان و مسیحی
همچنین روز تولد مسیح جلوی در کلیسا، مجسمه مسیح نوزاد در یک دستگاه انکوباتور گذاشتند تا به یاد همه بیاورند در سه ماه ۸۰۰۰ کودک فلسطینی ازجمله حدود ۵۰نوزاد نارس به‌خاطر شقاوت فرزندان کاهنان یهودی از بین رفتند. امسال کلیسای بیت‌لحم و کشیش اسحاق کار‌های رسانه‌ای خوبی کردند. دست خبرنگاران را گرفتند، به کوچه‌های قدیمی بیت‌لحم بردند و از شرایط خود در حکومت صهیونیستی گفتند. برای آنها فاش کردند که زندگی در این سرزمین برای هیچ فلسطینی راحت نیست. مسیحیان هم به نوبه خود آسیب دیده‌اند. جمعیت مسیحی‌های بیت‌لحم در این ۷۰سال از ۸۰درصد به ۱۲درصد کاهش پیدا کرد. بخشی از این کاهش درصد به‌خاطر کوچ اجباری آواره‌های مسلمان از دیگر نقاط فلسطین اشغالی و حضور متراکم آنها در اردوگاه‌های محقر نزدیک بیت‌لحم است.اسحاق همچنین توضیح داد که برای خروج از بیت‌لحم و رفتن به بیت‌المقدس همیشه مشکل دریافت مجوز دارند و بیشتر مواقع رژیم منحوس به بهانه‌های مختلف به آنها اجازه خروج از شهر برای اجرای مراسم مذهبی در بیت‌المقدس را نمی‌دهد. فیلم‌هایی هم از بی‌احترامی یهودیان ارتدوکس به آیین‌‌ها و نمادهای مسیحیت در ملأعام منتشر کردند.
     
مسیح فلسطینی است
پس از این اقدام کشیش اسحاق، بسیاری ازکاربران مسیحی شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که آنها هم امسال کریسمس ندارند و هشتگ «لغو کریسمس» را درفضای مجازی بالا بردند. آنها درتجمعات اعتراضی خود یا پست‌ها و استوری‌های مجازی این جمله را بارها یادآوری می‌کردند که «مسیح فلسطینی است». کنایه از این‌که اگر مسیح امروز بود، اسرائیل او را هم بمباران می‌کرد.همه کشیش‌های مسیحی اهل فلسطین چه درغزه وچه درکرانه باختری این جمله را بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که «ما» مردم فلسطین می‌خواهیم صدای‌مان را به دنیا برسانیم. این حرکت بی‌نظیر مسیحیان فلسطین یک پیام ضمنی هم داشت. این‌که دعوای فلسطین را به دعوایی خانوادگی بین پیروان دو برادر یا اختلافات دینی بین یهود واسلام تقلیل ندهند. آنها کاری کردند که همه جهان بداند بحث اصلی همان خاک وسرزمینی است که به ناحق و برای یک تفکر برساخته اشغال شده است. فلسطین باهمه مختصات تاریخی وفرهنگی‌اش متعلق به فلسطینی‌هاست. این فلسطینی‌ها می‌توانند مسلمان باشند یامسیحی یایهودی. تک‌تک ساکنان اصلی این سرزمین دروهله اول فلسطینی هستند وبعد عضویکی ازادیان الهی.
     
بیت ا... ‌الحرام در حال روشنگری
در روایت‌‌های اسلامی مسیح کشته نشد، بلکه زنده نزد خداوند عروج کرد تا روزی که ندای اناالمهدی از بیت‌ا...‌الحرام همه دنیا را بگیرد و عیسای حی همراه او دنیا را روشن کند. سه خانه و بیت مقدس‌شده به نام و وجود عزیزان خدا اکنون اسیرند. صهیونیسم و وهابیت از دو طرف پا روی گلوی ملت‌های منطقه گذاشته‌اند و با پشتیبانی از همدیگر، نقشه‌های کثیف‌شان را پیش می‌برند. فلسطین هر سال در همه قسمت‌های فلسطینی‌نشین حتی در غزه‌ محاصره‌شده در این روزها میلاد مسیح را جشن می‌گرفت و همه مردمش این رویداد الهی را به شادی می‌گذراندند. امسال اما نه بیت‌لحم و نه بیت‌المقدس هیچ نشانی از این شادی نداشتند. همه در حال مبارزه و روشنگری هستند و منتظر موعودی که قرار است بیاید تا دجال زمانه به زمین بزند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
اجتهاد زنان سیره عُقلاست

درگفت‌وگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کرده‌ایم

اجتهاد زنان سیره عُقلاست

نیازمندی ها