چگونگی بازیافت اجزای سیستم پشتیبان برق و کمک به حفظ محیط زیست

کد خبر: ۱۳۷۱۸۴۳

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که باتری های UPS مانند باتری 100 آمپر یو پی اس صبا وقتی دیگر استفاده نمی شوند چگونه دور ریخته می شوند؟ بیایید با اینکه دقیقاً یو پی اس چیست شروع کنیم. اصطلاح UPS مخفف «منبع/منبع برق اضطراری» است و یک باتری پشتیبان دارد که در صورت قطع برق، برق اضطراری را برای بار تامین می‌کند. متأسفانه باتری‌های UPS از جمله باتری 65 آمپر یو پی اس صبا همیشه ماندگار نیستند، در نهایت شارژشان تمام می‌شود و باید مجدداً بازیابی شوند. بنابراین، آنها باید مطابق با مقررات فدرال بازیافت شوند.

مقررات فدرال مستلزم بازیافت مناسب سلول‌های ژل، باتری‌ها، باتری‌های سرب اسیدی و پشتیبان‌گیری باتری UPS است. طبق قانون مدیریت باتری های حاوی جیوه و قابل شارژ آژانس حفاظت از محیط زیست ، بازیافت برای کاهش تعداد سموم خطرناک در آب های زیرزمینی و محل های دفن زباله ترویج می شود.

بازیافت باتری 100 آمپر یو پی اس صبا یک الزام است!

دقیقاً به همین دلیل است که شما باید نسخه پشتیبان باتری UPS را در زمانی که دیگر مورد نیاز نیست بازیافت کنید. باتری های یو پی اس حاوی مواد شیمیایی سمی هستند و باید برای رعایت دستورات فدرال بازیافت شوند. در طی فرآیند، اسید باتری 65 آمپر یو پی اس صبا خنثی می شود و سرب استخراج می شود تا بتوان از آن در محصولات جدید استفاده کرد. هر قسمت از باتری که قابل استفاده نیست، از روش های دفع ایمن پیروی کنید.

نسخه پشتیبان باتری یو پی اس در تعدادی از لوازم الکترونیکی و برق، از جمله سیستم های برق مخابراتی، تجهیزات برق ژنراتور، منابع تغذیه پشتیبان، سیستم های برق DC و قطعات خاصی از تجهیزات صنعتی یافت می شود.

نحوه عملکرد باتری 65 آمپر یو پی اس صبا

از آنجایی که شرکت‌های بزرگ ممکن است از باتری‌ها استفاده کنند، زمانی که از باتری‌های پشتیبان به طور کامل استفاده شود، بازیافت یک امر ضروری می‌شود. باتری‌های UPS نیز مانند باتری‌هایی که خودروها را تغذیه می‌کنند، برق را ذخیره می‌کنند که از یک واکنش شیمیایی معکوس استفاده می‌کند که از اسید سرب استفاده می‌کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، صفحات منفی و مثبت در آب و اسید سولفوریک که به عنوان الکترولیت شناخته می شود، معلق می شوند.

بنابراین، نسخه پشتیبان باتری 65 آمپر یو پی اس صبا در یک چرخه شارژ و دشارژ منظم کار می کند. اگر باتری رو به اتمام است، می توان با شارژ مجدد آن فرآیند را معکوس کرد. با این حال، شما فقط می توانید یک باتری را چند بار شارژ کنید. در یک نقطه خاص، کامپوننت به سادگی از کار می افتد.

باتری 100 آمپر یو پی اس صبا یک محصول بسیار بازیافتی

خوشبختانه، برای دوستداران محیط زیست، باتری های یو پی اس به میزان زیادی بازیافت می شوند. در واقع، حدود 98 درصد از تمام باتری‌های نوع سرب اسیدی بین سال‌های 2009 تا 2013 بازیافت شدند. این نوع نرخ بازیافت بالاتر از هر محصول صنعتی یا مصرفی دیگری است، از جمله بازیافت بطری‌های شیشه‌ای، روزنامه، قوطی‌های آلومینیومی، و لاستیک ماشین

هنگامی که نسخه پشتیبان باتری UPS جدا شد و به یک بازیافت ارائه شد، قطعات سرب و پلاستیک با استفاده از دستورالعمل های دقیق بازیابی می شوند. به طور کلی، ابتدا باتری قبل از جدا شدن به صورت جداگانه به قطعات کوچک خرد می شود. پلاستیک بازیافتی برای تولید کالاهای پلاستیکی جدید از جمله قطعات خودرو و چرخ های پلاستیکی استفاده می شود. از سوی دیگر، سرب به تولیدکنندگان یا تأسیسات صنعتی تحویل داده می شود.

نحوه استفاده از سرب

سرب بازیافت شده از باتری 65 آمپر یو پی اس صبا کاربردهای متعددی از جمله ساخت محافظ هسته ای، باتری های جدید، صفحه نمایش تلویزیون، مواد سقف و مهمات نظامی را ارائه می دهد.

یک معامله عادلانه

فرآیند بازیافت که برای بازیابی باتری های پشتیبان یو پی اس یا باتری های سرب اسیدی استفاده می شود، نه تنها امکان استفاده مجدد از باتری ها را فراهم می کند، بلکه از سیاره زمین در برابر آلودگی های سمی محافظت می کند. بنابراین، در ایالات متحده خلاف قانون است که باتری های نوع سرب اسید را در سطل زباله دور بیندازید. در واقع، اکثر قوانین الزام می‌کنند که برای هر باتری جدید که توسط نمایندگان فروخته می‌شود، یک باتری قدیمی باید بازیافت شود.

بازیافت بی پایان

بازیافت سرب از باتری های یو پی اس به قدری موفقیت آمیز است که 80 درصد باتری های سرب اسیدی جدید از پلاستیک بازیافتی و سرب ساخته شده اند. همچنین، این نوع فرآیند می تواند ادامه یابد. بنابراین، باتری 100 آمپر یو پی اس صبا جدید ساخته شده از قطعات قدیمی را می توان به طور مکرر بازیافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها