بهترین و بدترین کشورهای جهان برای مهاجران

تایوان، مکزیک، کاستاریکا و پرتغال به عنوان بهترین مکان‌ها برای زندگی در جهان برای مهاجران براساس هزینه زندگی, کیفیت زندگی و راحتی اقامت و رفتار با مهاجران در آن قرار دارند.
کد خبر: ۱۳۱۶۲۴۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، در نقطه هند، ایتالیا و آفریقای جنوبی به عنوان بدترین مکان‌ها برای زندگی در نظر گرفته می‌شوند. در این کشورها مهاجران احساس ناراحتی می کنند و از وضعیت مالی خود نیز راضی نیستند.

از سویی دیگر بر اساس نظرسنجی که در این رابطه انجام شده کشور تایوان (چین تایپه) همچنان در صدر قرار دارد و مهاجرانی که به این کشور رفته اند بابت امنیت شغلی خود و وضعیت اقتصادی احساس رضایت و قدردانی دارند.

حدود ۹۶ درصد از 12 هزار و 420 مهاجر مستقر در این کشور در یک نظرسنجی «اینترنیشن» که یک شبکه مستقر در مونیخ آلمان است مورد بررسی قرار گرفتند.  این مهاجران از مراقبت‌های پزشکی که در تایوان دریافت می‌کنند راضی هستند و همچنین ۹۴ درصد از آن‌ها گفتند که از استطاعت مالی خود در این کشور راضی بوده‌اند.

یک مهاجر از شیلی گفت: سیستم بهداشت تایوان واقعاً مردم را به جای اعداد صرف در نظر می‌گیرد.

در همین حال ۹۶ درصد از مهاجران رفتار مردم  تایوان را نسبت به ساکنین خارجی دوستانه توصیف کردند.

مکزیک و کاستاریکا در جایگاه دوم و سوم به عنوان بهترین مکان برای زندگی و کار قرار گرفتند. پرتغال نیز در مکان بعدی قرار گرفته است.

نکته بسیار مهم این است که کویت به عنوان یک کشور خوب برای مهاجران اکنون دیگر همانند گذشته خوب تلقی نمی شود و در هشت سال گذشته مکان بدی از لحاظ کار و زندگی برای مهاجران بوده است.

ایتالیا نیز در تمام سال های اخیر مکان اسف باری برای مهجران بوده است. مهاجران در این کشور عموما وضعیت مالی اسف باری دارند و سختی های زیادی را تحمل می کنند. فرصت های شغلی موجود در ایتالیا بسیار کم ارزیابی شده است ضمن اینکه پیدا کردن خانه و شغل برای خارجی ها حتی افراد تحصیل کرده بسیار دشوار است.

هند نیز شرایط به مراتب بدتری برای مهاجران خود فراهم می کند.

در آفریقای جنوبی نیز وضعیت به همین منوال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها