اختلال سلوک برای کودک چیست

اختلال سلوک در کودکان و راه درمان ان

با بچه‌ت اینجوری صمیمی شو!

با بچه ها اینجوری صمیمی بشیم

این مطلب مخصوص مادر و پدرهایی هستش که به هر دلیلی حس می کنن بین خودشون و فرزندشون فاصله افتاده و فرزندشون مثل سابق بهشون اعتماد نداره و حرفاش و به والدینش نمی گه.
کد خبر: ۱۲۸۶۹۶۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان ، در هر مقطعی از زندگی این فاصله بین پدر و مادر و کودک ممکنه رخ بده اما بیشتر مواقع در دوران بلوغ این اتفاق می افته و متاسفانه حدود نود و پنج درصد از والدین این فاصله رو با کودکشون خواهند داشت.

بزرگترین رمزی که برای از بین رفتن این فاصله وجود داره اینه:

ارتباط فیزیکی

این مطلب مخصوص مادر و پدرهایی هستش که به هر دلیلی حس می کنن بین خودشون و فرزندشون فاصله افتاده و فرزندشون مثل سابق بهشون اعتماد نداره و حرفاش و به والدینش نمی گه.

به هیچ عنوان ارتباط فیزیکی خود را با فرزندتون قطع نکنید، هیچ چیزی تاکید می کنیم هیچ چیزی به اندازه این رابطه ی فیزیکی برای از بین بردن فاصله مهم نیست، بغلش کنید، بوسش کنید، نوازشش کنید، گاهی حتی لوسش کنید و قربون صدقه اش برید.

با بچه ها اینجوری صمیمی بشیم

اگر فرزندتون در دوره نوجوانی هستش شاید اولش از این بغل ها خیلی خوشش نیاد مثلا می تونین لپش رو بکشید، حتما از خاطرات بچگیش تعریف کنید و بخندید.

می دونید که این سن فرزندتون هم استرس زیادی رو تحمل می کنه و هم احساس تنهایی زیادی به سراغش میاد همین توجه های کوچیک می تونه این حس تنهایی رو در اون کمرنگ کنه.

با فرزندتون وقت بگذرونید

از در مورد روزش که چه جوری گذشت سوال کنید، البته نه به صورت افراطی، اگر خاطره ای تعریف کرد که خیلی به مزاج شما خوش نیومد همون لحظه مخالفت نکنید وقتی چیز خنده دار تعریف کرد حتما بخندید و واکنش زیادی نشون بدید، به این جمله که من همیشه پشتتم تاکید کنید.

مدام از فرزندتون ایراد نگیرید

سعی کنید مدام ازش ایراد نگیرید، خصوصا اگر توی سن بلوغ باشه این ایراد گیری خیلی خیلی توی روحیه اش تاثیر بد میذاره، به طور مثال هی نگید، چرا با فلانی دوستی، چرا درس نمی خونی، چرا سرت همش توی گوشیته.

مدام نصیحتش نکنید، هی نگید من فلان کار و کردم تو نکن، این را غلطه، با اینکار اعتماد کودکتون نسبت به شما از بین میره، چرا؟

چون همه اش از شکست هاتون براش تعریف می کنید کی به کسی که همش شکست خورده اعتماد می کنه که فرزند شما این کار رو بکنه؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها