دختر دانشجویی که به اتهام قتل خواستگارش در زندان به سر می برد، روز گذشته با تایید حکم قصاص از سوی قضات شعبه 33دیوان عالی کشور، در یک قدمی مجازات قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۸۶۶۷

به گزارش خبرنگار جام جم ، روز 22 مهرماه سال گذشته یکی از مسوولان بیمارستان لقمان با کلانتری 112ابوسعید تماس گرفت و از مرگ مرد جوانی به نام مجید خبر داد.

ردپای یک زن و مرد در قتل


به دنبال این تماس ، ماموران به بیمارستان اعزام شدند و پی بردند که چند ساعت پیش زن و مرد جوانی مجید را که با ضربه چاقو زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل کرده و ناگهان ناپدید شده اند و مرد مجروح هم پس از تلاش 7ساعته پزشکان ، تسلم مرگ شده است.
به این ترتیب زن و مرد جوان تحت تعقیب کارآگاهان اداره 10پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت. جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا این که متهمان روز بعد از وقوع حادثه شناسایی و دستگیر شدند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس ، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان (مجید) اعتراف کردند.

پایان غم انگیز یک رابطه


سمیه (متهم به قتل) گفت: نمی خواستم مرد جوان را به قتل برسانم ؛ اما او زندگی ام را تباه کرد و من نیز او را کشتم.
وی افزود: از 2سال قبل با مقتول آشنا شدم. از همان موقع او وعده ازدواج به من داد. بنابراین ماجرا را با خانواده ام در میان گذاشتم و مقداری از جهیزیه ام را تهیه کردم. چندی پیش اخلاق و رفتارش کاملا تغییر کرد و دیگر نمی خواست با من ازدواج کند. وقتی علت آن را جستجو کردم ، متوجه شدم که وی قصد دارد با دختر دیگری ازدواج کند. او به بهانه ازدواج ، به من خیانت کرده بود و من نمی دانستم که چگونه باید ماجرا را برای خانواده ام بازگو کنم.
متهم ادامه داد: تصمیم گرفتم با او آشتی کرده و مقدمات ازدواجمان را فراهم کنم ؛ بنابراین از شوهر خواهرم خواستم تا مرا به ملاقات او ببرد. وقتی به آنجا رسیدیم ، مجیدکمی دیر آمد. سوار خودرو شدیم و به راه افتادیم. در میانه راه مشاجره میان ما بالا گرفت و ناخواسته با چاقویی که داخل کیفم بود، چند ضربه به وی زدم که زخمی شد. خیلی ترسیده بودم ؛ بنابراین او را برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم ، اما او فوت کرد و از ترس ، بیمارستان را ترک کردیم.
به دنبال این اعترافات ، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد و سمیه (متهم به قتل) چندی پیش در شعبه 74دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و از سوی قاضی کوه کمره ای و چهار قاضی مستشارش با توجه به درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص ، به مرگ محکوم شد.
بنابراین گزارش ، روز گذشته رای صادره از سوی قضات شعبه 33دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و پرونده اتهامی وی برای اجرای حکم قانونی به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و دختر دانشجو در یک قدمی مجازات قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها