دبیرکل بنیاد هابیلیان و کارشناس مسایل منافقین با بیان اینکه در جهت مبارزه با تروریسم و ارجاع پرونده منافقین به دادگاه های بین المللی با هدف محکومیت آنها مشغول جمع آوری چندین هزار امضاء از مقامات و مردم شریف ایران هستیم، به ابعاد مختلف اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین در ایران پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۱۲
ارجاع سند محکومیت منافقین به مجامع بین المللی با 12 هزار امضاء/ 35 گروه تروریستی ضد ایرانی در اروپا دفتر مرکزی دارند!

محمدجواد هاشمی نژاد فرزند حجت الاسلام عبدالکریم هاشمی نژاد از شهدای خط ترور گروهک مجاهدین در دهه شصت در گفت وگو با جام جم آنلاین با اشاره به ماهیت اصلی این سازمان تروریستی گفت: این سازمان به ظاهر دارای ماهیتی اسلامی بود اما باطن و ساختار ایدئولوژیکی آن مارکسیستی بود. از این رو پیروان این گروهک منحرف تحولات اجتماعی سیاسی و ادامه راه انقلاب را در سایه اعمال اقدامات خشونت آمیز و مسلحانه جستجو می کردند.

وی افزود: سازمان مجاهدین از اول هم با انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) مبتنی بر خواست و اراده مردم مخالف بود و خیلی زود مجموعه تحولاتی را که توسط مردم و امام در کشور ایجاد شد، نپذیرفتند و با ترور و ایجاد وحشت و آشوب در جامعه بنای مخالفت مسلحانه خود با نظام اسلامی را آغاز کردند. بر مبنای همین تضاد ما شاهد هستیم بلافاصله بعد از فروپاشی رژیم شاهنشاهی اعضای این سازمان با یورش به اسلحه خانه ها و مراکز نظامی شروع به جمع آوری مهمات فراوان و جذب عضو از میان جوانان و افراد فریب خورده می کنند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه آموزش های چریکی سازمان به اعضای خود بعد از انقلاب نشان می داد آنها خود را برای یک تقابل مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران آماده می کنند، تصریح کرد: منافقین برای آغاز تحرکات خود در بعد از پیروزی انقلاب در پی بهانه سیاسی بودند، اما با توجه به اینکه به محوریت حضرت امام و مقبولیت ایشان در میان مردم معترف بودند در یکی دو سال اول منتهی به دهه شصت با نیرنگ، دو رویی و نفاق موجودیت ضد انقلابی خود را موقتا بین مردم حفظ کردند.

این فعال سیاسی حضور ابوالحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور خائن به وطن در قدرت را فرصتی برای جولان منافقین در سایه زیاده خواهی وی بشمار آورد و خاطر نشان کرد: منافقین خلق با حمایت های یکجانبه بنی صدر در شرایطی که کشور درگیر یک جنگ تحمیلی نابهنگام شده بود شرایط سیاسی جامعه را با ایجاد آشوب و جلسات مناقشه آمیز به سمت دوقطبی کشانده و به مجموعه التهابات عبرت انگیز با هدف تضعیف انقلاب دامن زدند. آنها تصور می کردند چون هنوز تمام ارکان نظام ساختار واقعی خود را بدست نیاورده است و از طرفی کشور درگیر تجاوز صدام و حصر اقتصادی است می توانند با ایجاد درگیری و متشنج کردن فضای سیاسی اداره ممکلت را به کنترل خود درآورند.

وی در این باره گفت: منافقین با هدف قرار دادن رهبران فکری انقلاب و اشخاص ایدئولوگ اسلامی همچون شهید بهشتی- شهید مطهری- شهیدان رجایی و باهنر و... تصور می کردند مردم در حمایت از انقلاب و مواضعشان عقب نشینی می کنند و ظرف چند ماه انقلاب اسلامی ساقط خواهد شد. اشکال گروهک تروریستی در اقدامات ضد انقلابی خود این بود که تمام محاسبات را از زاویه نظامی گری و مادی انجام می دادند. اما در مقابل نسبت به حضور معنوی مردم در صحنه و دفاع از امام وانقلاب واقعا غافل مانده بودند. کما اینکه شاهد بودیم بعد از ترور شخصیت ها مردم کوچه و خیابان به اعتراض اقدامات وحشیانه منافقین قدرتمندانه به میدان می آمدند.

فرزند شهید هاشمی نژاد در خصوص اینکه سازمان های تروریستی با چه نیتی دست به اسلحه برده و چهره هایی همچون پدر ایشان را به شهادت رساندند، ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب نهضت فکری انقلاب توسط شاگردان امام در جامعه ترویج و تبیین می شد و این خط سیر از قیام 15 خرداد42 شکل گرفت و تا سرنگونی رژیم شاه ادامه داشت. با استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به وسعت کشور این بازوان فکری در هر استانی ماموریت ایجاد وحدت بین آحاد مردم را برعهده گرفتند. از این رو گروهک های ضد انقلاب حذف چهره های متنفذ در میان مردم همچون شهید هاشمی نژاد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در همین راستا خاطر نشان کرد: منافقین و گروهک ها در آن مقطع نمایندگان شماره یک حضرت امام در میان مردم از جمله 4 امام جمعه به نام های شهید دستغیب، شهید صدوقی، شهید آیت الله اشرفی اصفهانی و شهید آیت الله مدنی را به همراه شهید هاشمی نژاد در مشهد به شهادت رساندند.

این و کارشناس مسایل تروریسم و منافقین با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب در تصدیق نقش برجسته شهید هاشمی نژاد در استان خراسان اظهار اشت: ایشان می فرمایند «بی شک کانون تفکرات اسلامی در استان خراسان شهید هاشمی نژاد بود». از طرفی جملات حضرت امام هم در بعد از ترور این شهید کاملا به این مسئله صراحت دارد. به هر حال وقتی امام جمعه یا نماینده ولی فقیه یک منطقه به شهادت می رسد، طبیعتا بسیج عمومی در واکنش به آن اقدام تروریستی شکل می گیرد و در طول چهل سال اخیر هیچگاه مردم نسبت به آن مسایل بی تفاوت نبوده اند.

وی ادامه داد: در خصوص شهید هاشمی نژاد ما شاهد بودیم کل کشور واکنش از خود نشان می دهند و حضرت امام رحمه الله علیه که شاید تنها در مورد تنی چند از شهدای ترور اظهار نظر داشتند، به فاصله 2 ساعت از ترور ایشان فرمودند: «در روز شهادت امام جواد علیه‏ السلام، یکی از فرزندان و تبار آن خانواده به شهادت رسید. من از نزدیک با او و تعهدش آشنا و آن را لمس کرده بودم و مراتب فضل و مجاهدات او بر اشخاص آشنا پوشیده نیست».

در بخش دیگر از گفت وگو، هاشمی نژاد درباره ادعای قدرت های غربی از جمله آمریکا مبنی بر مبارزه علیه گروه های تروریستی و تعابیر دوگانه آنها از ترور و تروریست، بیان داشت: برخلاف سخنان کذب مقامات کاخ سفید از هر بعدی که بخواهیم به مقوله مبارزه با تروریسم نگاه کنیم جمهوری اسلامی ایران در این راه پیشرو و پیشگام است. زمانی که اصلا منطقه درگیر داعش و گروه های تکفیری نبود ما با اقسام مختلف گروه های تروریستی به سختی مقابله کردیم و امروز بزرگترین قربانی تروریسم مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با ارایه آمار و ارقام در این زمینه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون با 35 نوع از گروه های تروریستی در داخل و در مرزها مبارزه کرده و 17 هزار شهیدی که این مردم تقدیم انقلاب کرده اند محصول جنایات این 35 گروه است. جالب اینجاست بدانیم فقط در مورد ایران تمام این گروه ها در کشورهای اروپایی و آمریکا دفتر رسمی داشته و مورد حمایت رسمی دولت های مرکزی آن کشورها هستند. نمونه بارز این دفاتر، دفتر گروهک منافقین- گروهک پژاک و گروهک های تجزیه طلب خلق عرب محسوب می شوند. رهبران این گروهک ها جنایات و اهداف خود علیه مردم ایران را از این دفاتر فرماندهی می کنند.

هاشمی نژاد در ادامه اشاره ای به تروریسم از نوع دولتی آن کرد و افزود: پس از حوادث 11 سپتامبر بوش رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد هر کس در مبارزه با تروریسم با ماست از ماست و هر کسی نیست در نقطه مقابل ما قرار دارد. لذا با این بهانه به منطقه لشکر کشی کرد. بعد از گذشت دو دهه نه تنها با تروریسم مبارزه نکرده اند بلکه نظر به اعتراف خانم کلینتون و ترامپ انواع و اقسام گروه های تروریستی در منطقه از جمله داعش را پدید آوردند. خوب ما سئوال می کنیم امروز چه کسی با القاعده-طالبان و داعش و... که خود آمریکایی ها نسبت به تروریست بودن آنها اعتراف دارند مبارزه می کند؟ آمریکا یا جمهوری اسلامی ایران!؟ تحولات اخیر سوریه وعراق به خوبی به این پرسش پاسخ می دهد.

وی در پایان در رابطه با اینکه بنیاد هابیلیان به تازگی چه اقدامی در راستای انعکاس بیشتر جنایات و تحت تعقیب قرار دادن گروهک منافقین انجام داده است، گفت: نظر به اینکه 12 هزار از 17 هزار شهید ترور در ایران بدست سازمان مجاهدین به سرکردگی رجوی به شهادت رسیده و این مسئله مورد تایید سازمان ملل نیز قرار گرفته است؛ به همین منظور در حال جمع آوری طوماری با 12 هزار امضا از شهروندان و مقامات جمهوری اسلامی ایران علیه این جنایت هستیم. با این اقدام تلاش داریم در دادگاه های بین المللی عاملان و طراحان ترورهای وحشیانه دهه شصت را پای میز محاکمه بکشانیم.

هاشمی نژاد گفت: ظرف یکی دو ماه گذشته نزدیک به 7هزار امضاء برای این طومار جمع آوری شده و انشالله به زودی به نمایندگی از ملت شریف ایران سند مذکور به مجامع بین المللی ارجاع داده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها