jamejamonline
سیاسی کد خبر: ۱۰۳۸۵۷۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۶:۴۴

رئیس کمیسیون تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این دوره از انتخابات، مرجعیت انتخاباتی رسانه ملی افزایش 9 درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می دهد.

افزایش میزان اعتماد عمومی به اخبار انتخاباتی رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، احسان قاضی زاده هاشمی در خصوص نقش رسانه ملی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و افزایش مشارکت مردم گفت: در این دوره از انتخابات افزایش مرجعیت انتخاباتی رسانه ملی براساس 88 پیمایش سراسری به 77 درصد رسید.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی این افزایش را معنادار دانست و تصریح کرد: در اولین پیمایش های نظرسنجی، میزان مشارکت های مردمی 52،3 دهم درصد بود که در نهایت در 29 اردیبهشت این رقم به 73،1 دهم درصد افزایش یافت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این افزایش را ناشی از فعالیت های رسانه ای، تبلیغاتی، تهییجی و تبیینی رسانه ملی دانست و از نقش دوازده هزار نیروی رسانه ملی در تهیه، تولید و پخش برنامه های انتخاباتی قدردانی کرد.

طبق آمارهای موجود برنامه های تهیه شده مبتنی بر قانون انتخابات برای هر نامزد، 573 دقیقه در سیما و 408 دقیقه در صدا طراحی شد که به طور متوسط هر نامزد 30 ساعت در صدا و سیما حضور داشت.

مجموعا 16 هزار ساعت برنامه انتخاباتی در صدا وسیما تولید و پخش و تهیه و تولید برنامه های انتخابات در بیش از 100 استودیوی رادیویی و تلویزیونی انجام شد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیما 3738 دقیقه گلچین برنامه ها و 813 قطعه ویدئویی کوتاه از برنامه های انتخاباتی کاندیداها را در شبکه های مختلف مجازی منتشر کرد که 15 میلیون بازدید کننده داشت.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی

سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی

اگر بخواهیم با منطق رئیس‌جمهور فرانسه به اتفاقات اخیر نگاه کنیم باید آن را به آزادی هتک حرمت مقدسات ادیان دیگر تعبیر کنیم البته باید در نظر داشته باشیم این هتک حرمت نمی‌تواند یکطرفه باشد، چرا که اگر مکرون توهین به اسلام را مصداق آزادی بیان معرفی کند باید اقدامات متقابل مسلمانان را نیز از مصادیق آزادی بیان بداند.

نشانه‌های قوه قضاییه فعال

نشانه‌های قوه قضاییه فعال

نکاتی در مورد دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان وجود دارد که باید به آن پرداخت‌.

الزامات اقناع افکار عمومی

الزامات اقناع افکار عمومی

رهبر عالیقدر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا بر ضرورت اقناع افکار عمومی به منظور همراه‌سازی مردم در رعایت ضوابط و شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کردند.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر