مسابقات انتخابی، چالش بزرگ کاراته

برنامه اخیر دور یک میز رادیو ورزش به بررسی برنامه های پیش روی فدراسیون کاراته برای حضور در المپیک 2020 توکیو پرداخت.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۵
مسابقات انتخابی، چالش بزرگ کاراته

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش، محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته درباره نبود ثبات در فدراسیون کاراته گفت: بخش فنی کاراته به مدیریت ارتباطی ندارد. وقتی در عرصه جهانی سعی می کنیم کرسی های بین المللی را کسب کنیم دیگران به مزاح به ما می گویند ابتدا برای فدراسیون خود مدیر انتخاب کنید بعد سعی کنید پست های جهانی بگیرید. به همین دلیل است که ریاست کمیته داوران آسیا، عضویت در هیات ژوری جهان، نائب رییسی کاراته آسیا و حضور در هئیت رییسه کاراته آسیا را از دست دادیم.
وی افزود معتقدم رییس فدراسیون باید از بدنه کاراته باشد تا با نقاط ضعف و قوت آشنا باشد. مهم ترین چالش در کاراته برگزاری مسابقات اتخابی تیم ملی است.
لیلا بهرامی مربی تیم ملی بانوان تصریح کرد کسانی که در سبک های مختلف مشغول به فعالیت هستند انسان های قدرتمندی هستند همین قدرت باعث ایجاد چالش در فدراسیون شده است. اگر امکانی پیش بیاید تا هر چند سبک زیر نظر یک فرد اداره شود و قانون مشخصی برای آنان وضع شود اوضاع کمی بهتر می شود.
آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته اظهار داشت پیشنهاد خانم بهرامی برای سبک ها عملی نیست. در همه دنیا همین گونه است. مشکل این است که ما نتوانسته ایم سبک ها را خوب سازماندهی کنیم به همین دلیل به یک تهدید تبدیل شده است. در حالی که وجود سبک های متعدد خود یک فرصت است.
گودرز چمانگیر رییس شورای و راهبردی کاتا خاطر نشان کرد در مدیریت فداسیون توانایی مطرح است. مدیری که بتواند توانایی مربیان را بشناسد و بداند چگونه باید از آن ها استفاده کند. درست همانند کاری که یزدانی خرم و داورزنی در والیبال انجام دادند.
دور یک میز هر شب ساعت 21:05 با اجرای محسن ابوفاضلی تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها