با 37 از 38 رای

رسول رئیس کشتی شد

سرپرست فدراسیون کشتی و نامزد ریاست این فدراسیون گفت: سند چشم‌انداز را تا المپیک ۲۰۲۴ تدوین کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۳۱۸۲۵
خادم: سند چشم‌انداز را تا المپیک ۲۰۲۴ تدوین کرده‌ایم

رسول خادم در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، گفت: فکر نمی‌کردم در چنین موقعیتی قرار بگیرم اما امروز در خدمت جامعه کشتی هستم. هر یک از اعضایی که چنین مسئولیتی را در فدراسیون کشتی برعهده می‌گیرد باید نکاتی را قبول داشته باشد.

وی افزود: به اعتقاد من باید یک نظام برنامه‌ریزی در کشتی تدوین شود تا کشتی براساس آن پیش برود. نظامی که متاسفانه در بسیاری از حوزه‌های ورزش نیز وجود ندارد. این در شرایطی است که بسیاری از کشورها سند و چشم‌انداز 100 ساله دارند اما ما به دلیل شرایط کشورمان نمی‌توانیم چنین برنامه‌ریزی و سندی را تدوین کنیم. 

کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: سند چشم‌انداز را تا المپیک 2024 تدوین کرده‌ایم و چه خودم و چه فرد دیگری که رئیس فدراسیون شد، می‌تواند این سند را در اختیار داشته باشد و پس از در مجمع فدراسیون اجرایی شود. اجرایی شدن این سند نیاز به یک نظام بودجه‌بندی نیز دارد. 

خادم عنوان کرد: نظام‌بودجه‌بندی هم با پیش‌نویسی تهیه شده و تا انتهای بهمن‌ماه آماده خواهد شد و رئیس آینده فدراسیون کشتی می‌تواند در صورت نیاز از آن نیز بهره ببرد. همچنین نظام مدیریت فنی  یکی دیگر از لازمه‌های فدراسیون کشتی است. این نظام نباید تابع یک فرد باشد و نباید با رفتن یک فرد تمامی بزرگان از آن جمع خارج شوند. 

وی ادامه داد: مدیران، سرپرستان و روسا همگی باید شاخصی داشته باشند و نیاز است تمام خانواده کشتی با شاخص‌های مشخصی در محل‌های خود قرار بگیرند و نباید کشتی اینگونه باشد که با ورود یک فرد، فرد دیگری خارج شود. فدراسیون کشتی نیاز به منابعی پایدار دارد و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نمی‌توانند به تنهایی بودجه ورزش اول کشور را تامین کنند. 

خادم به تسنیم گفت: در حوزه بین‌الملل نیز باید از قصه قالیچه و پسته خارج شویم تا حرف برای گفتن داشته باشیم. در کشتی نظام مدیریتی باید نظام مشارکتی باشد و مجامع نیز نباید به صورت تشریفاتی برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها