گروه رسانه: 3 فیلم با سرپرستی ناصر نظامی و فریبا شاهین‌مقدم برای تلویزیون دوبله شد. ماجراهای «نامه‌ای از کوهستان» درباره زوج جوانی است که به دهکده‌ای کوهستانی می‌روند. میچیکو که پزشک است، به درمان اهالی دهکده می‌پردازد و تاکائو خاطراتشان را می‌نویسد.
کد خبر: ۲۱۴۸۷۲

آنها پس از مدتی با کمک اهالی، یک بیمارستان می‌سازند. تاکائو ریاست آنجا را به عهده می‌گیرد و مدتی بعد کتاب خاطراتش را با عنوان نامه‌ای از کوهستان منتشر می‌کند.  تعدادی از دوبلورهایی که با سرپرستی ناصر نظامی در این فیلم صحبت کرده‌اند، عبارتند از: شروین قطعه‌ای (تاکائو)‌، فریبا رمضان‌پور (میچیکو)‌، امیر قطعه‌ای (کودو)‌، زویا خلیل‌آذر (اوم)‌، آزیتا لاچینی، داوود باقری، مژگان عظیمی، صغری‌سادات هاشمی، غلامرضا صادقی، شیلا آژیر و ناهید شعشعانی.

داستان فیلم «ابر طلایی‌، شب را گذراند» نیز در زمان جنگ روسیه و چچن می‌گذرد. 2 برادر به نام‌های ساشکا و کولا  با گویندگی شیلا آژیر و فریبا شاهین‌مقدم  که آواره شده‌اند، سفری را برای یافتن سرپناه آغاز می‌کنند. مریم رادپور (ریگی‌نا)‌، همت مومی‌وند (دیمان)‌، شایسته تاج‌بخش (آلخازور)‌، حمید منوچهری، تورج نصر، کورش فهیمی، زهرا سوهانی، سحر اطلسی، امیر حکیمی، مینا نخعی، شوکت قهرمانی، حسین سرآبادانی، مرجان و میمنت حاجی‌زاده نیز در دوبله این فیلم حضور داشته‌اند.

داستان فیلم «قول چند میلیونی» هم درباره ویل و آنی است که به یکدیگر علاقه دارند و می‌خواهند ازدواج کنند. پدر آنی شرط موافقت خود را تهیه چند میلیون پنی اعلام می‌کند. ویل تلاش‌های خود را برای به دست آوردن این پول، آغاز می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها