وزیر دفاع در دیدار با مدیران ارشد سازمان هوا و فضای این وزارتخانه گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و نیازهای حوزه‌های دفاعی و غیر دفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.
وزیر دفاع در دیدار با مدیران ارشد سازمان هوا و فضای این وزارتخانه گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و نیازهای حوزه‌های دفاعی و غیر دفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با رئیس، معاونان و روسای گروه‌های سازمان هوافضای وزارت دفاع با بیان اینکه همه موفقیت‌ها مرهون عنایت الهی است و این جز با اخلاص و تلاش برای کسب رضایت الهی اتفاق نمی‌افتد، اظهار داشت: کلید موفقیت در کنار علم و دانش ، معنویت و توکل بر خدا و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام است.

وی با اشاره به روند رو به پیشرفت دستاوردهای این سازمان گفت: برنامه‌های پیش‌بینی‌شده فضایی و موشکی در سال 1402 نشان از جهش بزرگ سازمان هوا و فضا دارد و بیانگر حرکت این سازمان به شرایط مطلوب‌تر و آینده درخشان‌تر دارد.
وزیر دفاع با اشاره به تهدیدات و نبردهای نوظهور گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و این الگو‌ قابل ارائه به کشور برای حل مسائل مختلف کشور است.

امیر آشتیانی با استماع گزارش معاونین و روسای گروه‌های سازمان هوافضا دستورات و نکات لازم را صادر و بر ضرورت پیگیری و تعهد به برنامه‌های تمهید شده از حیث افزایش کیفیت و کمیت و نیاز نیروهای مسلح تاکید کرد.

وی با اشاره به جلسات شورای‌عالی فضایی کشور و اختصاص زمان توسط رئیس‌جمهور محترم و مطالبه جدی ایشان، نیاز کشور به گزارش‌های ماهواره‌های بومی برای موضوعاتی همانند چالش‌های آبی، پیشگیری و ارزیابی بلایای طبیعی، تقویت ارتباطات و اینترنت کشور و کشاورزی پیشرفته برای کشور از طریق فضا را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: باید نیازهای حوزه‌های دفاعی و غیردفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.

وزیر دفاع با اشاره به تهدیدات مختلف جمهوری اسلامی ایران وجود انواع سامانه‌های دفاعی موشکی را از اولویت‌های دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر شمرد و بر لزوم به روز ماندن این فناوری‌ها به همراه آموزش‌های تخصصی و پشتیبانی و نگهداری را به نیروهای بهره‌بردار تاکید کرد.

امیر آشتیانی در پایان این دیدار از زحمات مدیران و کارکنان سازمان صنایع هوافضا که در گمنامی و خارج از هیاهوی رسانه‌ای برای اقتدار و امنیت این سرزمین مجاهدانه تلاش می‌کنند، تشکر کرد./تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها