تلفن همراه رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل هک شد

نزدیک‌تر از رگ‌گردن به رئیس موساد!

هک شدن تلفن همراه رئیس سازمان جاسوسی-تروریستی موساد، مولد بحران‌های امنیتی تازه‌ای در اراضی اشغالی بوده است. شکست تل‌آویو در جنگ امنیتی و سایبری با ایران و جبهه مقاومت، روز به روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد.
کد خبر: ۱۳۷۸۵۹۷
نویسنده سعید سبحانی - گروه بین‌الملل
در حالی که مقامات صهیونیستی مدعی برقراری امنیت کامل در مکان‌های حساس تل‌آویو، حیفا و دیگر نقاط اراضی اشغالی هستند، اکنون شاهد وقوع حادثه غیرقابل پیش‌بینی و غافلگیرکننده دیگری در اسرائیل هستیم: «هک شدن تلفن همراه شخصی رئیس موساد!»

منابع عبری‌زبان از هک تلفن همراه دیوید بارنیاع، رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر دادند. وبسایت صهیونیستی «واللا» گزارش داد که گروه هکری موسوم به «دست‌های باز» تلفن همراه رئیس موساد را هک کرد. وبسایت واللا این گروه هکری را به ایران نسبت داد و نوشت که «تصاویر جدید منتشرشده از سوی این گروه هکری ایرانی، دومین دسته از تصاویری است که از دستگاه‌های شخصی رئیس موساد منتشر می‌شود».
در همین حال، روزنامه لبنانی الاخبار نیز به نقل از منابع عبری‌زبان نوشت که «هکر‌های ایرانی تصاویری از دندان‌های رئیس موساد منتشر کرده و به او توصیه کردند که لازم است روزی دو بار دندان‌هایش را مسواک بزند».

منابع عبری‌زبان عکس دندان‌های دیوید بارنیاع، رئیس موساد را به اشتراک گذاشته و نوشتند که هکر‌های ایرانی موبایل رئیس موساد راهک کرده و از او خواستند که دندان‌هایش را تییز کند! هکر‌ها پس از هک تلفن همراه بارنیاع به زبان عبری برای او نوشتند: «این هم هدیه عید پوریم (عید یهودیان) برای شماست».

دومین ضربه در ۲۴ساعت

در حالی که مقامات رژیم اشغالگر قدس در شوک ناشی از هک شدن تلفن همراه رئیس سازمان موساد بودند، اتفاق مهم دیگری در اراضی اشغالی رخ داد که برای چندمین بار، ضعف امنیت داخلی صهیوینست‌ها را به تصویر کشید.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» در خبری از حمله سایبری علیه وبسایت‌های بنادر «ایلات»، «یافا» و «حیفا» در فلسطین اشغالی خبر داد. این کانال تلگرامی با انتشار خبری فوری از حمله سایبری گسترده از خاک عراق و هدف قرار گرفتن وبسایت‌های این سه بندر بزرگ در فلسطین اشغالی نوشت.

براساس این گزارش، وبسایت‌های مذکور برای ساعاتی از دسترس خارج شدند و تاکنون (صبح پنچشنبه) فعالیت آن‌ها به وضعیت طبیعی بازنگشته و اختلالات ناشی از حمله سایبری به صورت کامل برطرف نشده است. کانال تلگرامی وابسته به تیم سایبری موسوم به «الطاهره» در عراق، نیز این خبر را منتشر کرد، اما هنوز این تیم سایبری، بیانیه‌ای رسمی مبنی بر برعهده گرفتن این حمله منتشر نکرده است. این در حالی است که مرداد ماه گذشته نیز، روزنامه «یدیعوت آحارانوت» از اقدام گروهی از هکر‌های طرفدار فلسطین به نام «تیم اسرارآمیز بنگلادش» در هک کردن وبگاه‌های بندر «ایلات» و بندر «اشدود» خبر داده بود.
 
پیش از آن نیز، تیم سایبری عراقی الطاهره، وبسایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید را منتشر کرد. بعد از چند ساعت از این عملیات سایبری، رسانه‌های اسرائیلی به‌تدریج به هک شدن شمار زیادی از وبگاه‌های خود اعتراف کردند. علاوه‌بر گروه‌های هکری عراقی، گروه هکری «عصای موسی» نیز تاکنون بار‌ها تأسیسات رژیم صهیونیستی، پایگاه‌ها و گوشی همراه فرماندهان نظامی این رژیم را هک کرده است. در این راستا چندی پیش گروه هکری موسوم به عصای موسی با انتشار یک ویدئو از دستیابی به شماره تلفن همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

از شوک بزرگ تا شوک بزرگ‌تر!

در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور سال گذشته)، انتشار خبری از سوی منابع صهیونیستی، ساکنان اراضی اشغالی را در بهت و حیرت فروبرد! این حادثه مربوط به حمله سایبری گسترده‌ای بود که اطلاعات میلیون‌ها صهیونیست را هک کرده و در اختیار منابع ناشناس قرار داده بود.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت در این‌خصوص خبر داد گروهی از هکر‌ها توانسته‌اند به اطلاعات چند میلیون صهیونیست دسترسی پیدا کنند. بر این اساس، گروه یادشده که خود را Sangkancil نامیده، توانسته با نفوذ به وبگاه مقامات محلی اطلاعات هفت میلیون صهیونیست را هک کند. طبق این گزارش، این گروه اسناد برخی صهیونیست‌ها را برای اثبات مدعای خود در اینترنت منتشر کرده که این اسناد، شامل کارت شناسایی، گواهینامه و حساب‌های مالیاتی ساکنان اراضی اشغالی بوده است. یدیعوت آحارانوت همچنین نوشت اطلاعات افشاشده پس از اشتراک‌گذاری به افرادی نیز فروخته شده است.

این روزنامه، اوایل سال گذشته میلادی نیز از حمله سایبری به چند شرکت در فلسطین اشغالی، آمریکا و هند خبر داده بود، اما این بار اطلاعات ساکنان اراضی اشغالی به صورت گسترده، در اختیار منابع بیرونی در سرزمین‌های اشغالی قرار گرفته است. آحارانوت در گزارش قبلی خود اشاره کرده بود یکی از شرکت‌هایی که هدف حمله قرار گرفته، شرکتی وابسته به صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی بوده است.

حمله به وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن اطلاعات آن‌ها و همچنین هک شدن هزاران موضوع تحقیق، رساله و پایان نامه از دانشگاه بن گورین (دانشگاه اصلی رژیم صهیونیستی) از جمله موارد دیگری بوده‌اند که با گذشت ماه‌ها، منابع امنیتی در اسرائیل اطلاعاتی در این‌خصوص منتشر نکرده‌اند!

منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها