آدامس کربن فعال گیاهی بایودنت با ویژگی جذب باکتری‏ های سطح زبان وارد بازار شد.
کد خبر: ۱۲۹۴۹۹۵

آدامس کربن فعال گیاهی بایودنت وارد بازار شد

افزایش سطح آگاهی مردم در مورد مزایای استفاده از کربن فعال باعث شده تا کاربرد این محصولات در صنایع مختلف افزایش یابد.

در ترکیب بسیاری از فیلترهای تصفیه آب خانگی، محصولات بهداشت فردی و حتی محصولات خوراکی‌ از کربن فعال استفاده می شود.

تنفس بدبو از عوامل ناخوشایندی است که بسیاری از افراد را ناراحت می‌کند، نوآوری جدید آدامس بایودنت، خلق یک راهکار اساسی برای مبارزه با عوامل ایجاد کننده بوی نامطبوع دهان است!

این راهکار تحت عنوان آدامس کربن فعال گیاهی با برخورداری از زایلیتول و رنگ کربن فعال گیاهی می‌تواند با جذب باکتری‌های سطح زبان و گلو، عوامل ایجادکننده بوی نامطبوع دهان را از بین برده و به کاهش روند پوسیدگی دندان‌ها کمک خارق‌العاده‌ای کند.

مصرف مستمر و بلندمدت آدامس جدید بایودنت به ویژه بعد از صرف غذا و یا قبل از خواب یک راهکار کلیدی در تقویت سلامت دهان و دندان‌ها است.

به گزارش اگروفود، بایودنت در هفته گذشته از آدامس کربن گیاهی فعال با طعم نعنا ویژه رونمایی کرده است. در فرمولاسیون این محصول جدید از رنگ کربن فعال گیاهی استفاده شده است.

علاوه براین، محصول جدید حاوی زایلیتول و ترکیبات طبیعی ضدعفونی کننده دهان بوده و از این نظر یک محصول موثر در حذف باکتری‌های ایجادکننده بوی نامطبوع دهان شناخته می‌شود.

آدامس کربن فعال گیاهی بایودنت وارد بازار شد

زغال فعال یک پودر کاملاً سیاه رنگ، بدون بو و بدون طعم است که به راستی از زغال یعنی مواد دارای کربن مانند چوب بدست می‌آید.

زمانی که زغال یا همان charcoal در دمای بالا و در محیط خلأ و بدون اکسیژن حرارت داده می‌شود، توسط گرمادهی با گاز اکسید کننده یا مواد شیمیایی دیگر فعال شده و به پودری سیاه رنگ تبدیل می‌شود که همان کربن خالص است.

با  فعال شدن این زغال، قابلیت‌های آن افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند مواد گوناگونی را جذب کند. با تبدیل شدن زغال به پودر، می‌توان آن را در سطح بیشتری پخش کرد تا به نقاط مختلف نفوذ کند، درون منافذ وارد شود و سموم و دیگر مواد مضر بدن را جذب کند.

زغال فعال جدیدترین ماده سم‌زدا به شمار می‌رود. کربن فعال گیاهی  در دوران مصر باستان کشف و به عنوان ترکییب موثر در حذف بو و طعم های نامطلوب و برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار گرفت؛ حال با ابتکار بایودنت برای اولین بار از مشتقات این ترکیب در آدامس نیز استفاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها