عضو حزب موتلفه اسلامی در واکنش به سخنان علی اکبر جوانفکر مشاور رییس جمهوری سابق در مورد پیروزی قطعی محمود احمدی نژاد در انتخابات سال 96 گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست.
کد خبر: ۶۶۴۹۷۰
واکنش به سخنان جوانفکر در مورد احمدی نژاد

حمیدرضا ترقی درگفت و گو با نامه نیوز در مورد احتمال حضور محمود احمدی نژاد در فضای سیاسی کشور گفت: به لحاظ قانون، منعی برای روسای جمهور پیشین برای ورود به عرصه سیاسی کشور وجود ندارد. همانطور که روسای جمهور پیش از احمدی نژاد به صورت پررنگ و کمرنگ در فضای سیاسی کشور حضور داشته‌اند، او نیز می‌تواند پای به این عرصه بگذارد.

وی در مورد نحوه حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم و برخی اظهارنظرهای اطرفیان وی در مورد اشتراکاتش با اصولگرایان، گفت: او قطعا با پرچم اصول گرایی وارد عرصه نخواهد شد. احمدی نژاد، اصول گرایان را قبول ندارد و اصولگراها نیز با توجه به عملکرد ایشان رغبتی به همراهی با او ندارند.

این فعال اصولگرا احتمال رد صلاحیت رئیس جمهور سابق ایران توسط شورای نگهبان را حدس و گمان دانست و گفت: باید قضاوت را به شورای نگهبان سپرد تا آنها با توجه به شرایط و ملاک‌هایی که دارند در مورد آقای احمدی نژاد قضاوت کنند. قضاوت در این مورد بسیار زود است و باید اجازه بدهیم قانون در این مورد تصمیم بگیرد و از الان فضا را به سمت حاشیه‌ها نبریم.

آلودگی خطرناک تنباکوهای میوه ای

درحالیکه تعداد زیادی از جوانان کشورمان به سمت استعمال قلیان و تنباکوهای میوه ای گرایش پیدا کرده اند، برخی از این ها به شدت آلوده و خطرناک هستند.

به گزارش سایت انتخاب، بخش زیادی از توتونهایی که اخیرا به کشور وارد شده، آلوده به سوسک خطرناک لازیردرما است.

این توتون های آلوده می تواند بر روی دیگر توتون های وارداتی نیز اثر بگذارد و حتی ضدعفونی کردن آن نیز افاقه نمی کند.

این آلودگی، می تواند باعث بروز بیماری های جدی - مثل آسم - در میان مصرف کنندگان این توتون ها شود.

سوسک توتون یا لازیردرما همه چیز خوار است بالغ بر 40 نوع مواد غذائی منابع گیاهی و حیوانی و حتی الیاف پارچه ، کاغذ، کتاب، کارتن، قالی و سایر وسایل منزل را مورد حمله قرار میدهد ولی عمده خسارت آن به انواع توتون سیگارت و تنباکو می باشد و از این رو به نام سوسک توتون شهرت دارد.

بیشترین خساراتی که توسط لازیردرماها به توتون وارد می شود به وسیله لارو این آفت صورت می گیرد. لارو این حشره از قسمت های مختلف برگ و دمار توتون و تنباکو تغذیه کرده و سوراخهایی ایجاد می کند که علاوه بر خسارت به توتون و تنباکو با باقی گذراندن فضولات خود را در آنها موجب ایجاد بوی بد و طعم نامطبوع در کالای آماده مصرف می گردد.

نسل کشی در زاهدان

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه در زاهدان شاهد نسل کشی هستیم، گفت:ما از دولت انتظار داریم که امنیت تمام اقوام و مذاهب را حفظ کند و اگر دولت این توان را ندارد این کار را به دست مردم بسپارد.

حسینعلی شهریاری در تذکری در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی گفت:شهادت معلم شهید نوروزی و سرباز شهید خندان که در روز اول سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از سوی نیروهای تکفیری اتفاق افتاد را تسلیت می گویم.

وی افزود:مردم این استان سالهاست که به دست نیروهای تکفیری و وهابی در این استان به شهادت می‌رسند، باید مشخص شود که این افراد در کدام حوزه‌های علمیه درس خوانده‌اند و اساتید آنها چه کسانی بودند که این تفکر را به آنها القا کردند متاسفانه نسل کشی و قوم کشی در این استان سالهاست که اتفاق می‌افتد .

اظهار نظر الظواهری در باره ایران و حزب الله

سرکرده القاعده از نقش آفرینی ایران و حزب الله که همواره علیه منافع آمریکا در منطقه موضع گیری کرده اند، انتقاد کرد و درگیری با نیروهای مقاومت حزب الله لبنان در سوریه را یک امر واجب عنوان کرد!

به گزارش پایگاه عراقی نهرین،ایمن الظواهری در اظهاراتی که در پایگاههای اینترنتی وابسته به القاعده منتشر شده، با تایید احتمال نفوذ برخی جریانها میان گروههای مسلح و به اصطلاح جهادی در سوریه، اظهار داشت: من احتمال نفوذ این گونه جریانهای ضدجهادی را رد نمی کنم، این جریانها در راستای تحریک گروههای جهادی و تنش آفرینی میان آنها فعالیت می کند.

وی در عین حال به احتمال نفوذ یک گروه وابسته به نظام سوریه در میان گروههای مسلح که آنها را به کشتار یکدیگر دعوت می کند، اشاره کرد.

الظواهری در ادامه با ادعای نبود ارتباط میان القاعده و داعش، مدعی شد که میان این دو گروه از لحاظ روش و عملکرد تفاوت وجود دارد. وی افزود: القاعده بر مبارزه با آمریکایی ها و پیشگیری از جنگهای دیگر تاکید دارد و از عملیاتهایی که در آنها خونهای زیادی بر زمین می ریزد، می گریزد! ما از عملیات در مساجد ، بازارها و مناطق مسکونی اجتناب می کنیم و همچنین با درگیری با دیگر گروههای مسلح مخالف هستیم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها