پیشنهاد هفته

کمی با چاپلین بخندیم

این روزها فرصت برای خندیدن از ته دل می‌توانید به سراغ فیلم‌های چارلی چاپلین بروید. تا به حال 4 سری از فیلم‌های چارلی چاپلین در شبکه نمایش خانگی عرضه شده که آخری آن یعنی چارلی چاپلین 4 - شامل چارلی چاپلین در پارک، چارلی چاپلین در یک نیمه‌شب و چارلی چاپلین در امرار معاش است. خوبی این سی‌دی‌ها البته با کمی اغماض کیفیت آنها است. این فیلم‌ها در کنار هم می‌تواند امکانی برای مرور آثار این کمدین برجسته باشد.
کد خبر: ۲۹۹۲۰۱

می‌توانیم مثل او فقیر باشیم و سرزنده. می‌توانیم مسائل بزرگ را کوچک کنیم و بر آنها پیروز شویم. و در عین حال نمی‌توانیم از کنار آدم‌ها عبور کنیم بدون این که رنج و سختی‌هایشان را نبینیم و فراموش کنیم. البته او شوخی را در همه جا به کار برده بود. برخی‌ها این جمله او را تکرار می‌کنند: «همه آنچه برای ساختن یک کمدی نیاز دارم عبارت است از: یک پارک، یک پلیس و یک دختر» این که در یک نیمه‌شب بر ما چه می‌گذرد. این که در روز روشن بر ما چه می‌گذرد قطعا با اتفاقاتی که برای چارلی می‌افتد فرق دارد اما ما همه می‌توانیم تصویری از او را در ذهن داشته باشیم و دنیایی که او می‌دید را باور کنیم.

او که همه ظاهرش هم در تضاد با یکدیگر بود؛ کتی تنگ و کلاهی کوچک و کفشی بزرگ. او می‌خواست کمی بزرگ‌تر از سنش باشد و شد. حالا ما او را به عنوان یک کارگردان بزرگ و کمدین در خاطر داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها