آنها را از حروف بزرگ B۱ و B۲ که روی یقه لباسشان نوشته شده بود میتوانستیم از هم تشخیص دهیم. آنها در خانهای مشترک در نزدیکی ساحل دریا زندگی میکردند. از آنجا که مخاطب اصلی این برنامه گروه سنی خردسال بودند ما مازی و موزی را با ویژگیهای مخاطبش میدیدیم. موزهایی شیطان و بازیگوش که از سر کمتجربگی دست به کارهای خندهداری میزدند. البته همیشه سعی داشتند کار درست را انجام دهند. رابطه خوبی با دوستانشان که موش و چند بچهخرس بودند داشتند و در کنار دوستانشان ماجراهای بامزه و هیجانانگیزی رقم میزدند.
مازی و موزی (با نام اصلی: Bananas in Pyjamas) به معنی موزها در لباس خواب، تولید سال ۱۹۹۲ کشور استرالیاست به کارگردانی مایکل ایلوود و ایان مونرو. اگرچه این مجموعه عروسکی بود، اما تیتراژ آن ساختار انیمیشن داشت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»:
«جامجم» روشهای مواجهه با کودکان در فضای مجازی و ضرورت سواد رسانهای بزرگترها را بررسی کرده است
درگفتوگو با دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور بررسی شد
نادر قدیانی معتقد است به جای حمایت مستقیم از ناشر مخاطب یا نویسنده، باید از ترویج کتابخوانی در مدارس حمایت کرد