فکرآورانه؛ تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه

بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان و محقق دانشگاهی در همایش فکرآورانه دانشگاه صنعتی اصفهان با محوریت چالش های شرکت مشعل پویا در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی حضور یافتند. اولین رویداد فکرآورانه به همت دانشکده برق دانشگاه صنعتی اصفهان و با محوریت چالش های شرکت مشعل پویا در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی و تجهیزات مرتبط با آن در سالن همایش اردیبهشت در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۶۲۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ مهندس نادری نژاد مدیرعامل شرکت مشعل پویا ضمن تشریح اهداف هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای احداث نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی، با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه رویداد فکرآورانه را یکی از مظاهر تحقق این مهم دانست و از حضور دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان در کنار شرکت مشعل پویا در این مسیر ابراز خرسندی کرد. وی افزود: تکمیل زنجیره تولید، از سلول خورشیدی تا نیروگاه خورشیدی و اجزاء وابسته به آن از اهداف شرکت مشعل پویا در راستای ورود به حوزه انرژی های پاک است. با بیان اینکه، رویداد فکرآورانه با هدف گردهم آوردن اندیشه های متفاوت برای حل چالش ها و مسائل صنایع بزرگ شکل گرفته است بیان داشت: در این رویداد شرکت‌های دانش بنیان، اعضای هیئت علمی و محققان حضور یافتند و با ارایه توانمندی‌های خود تلاش می کنند، راه حل‌های مناسبی را برای احداث و بومی‌سازی فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی در اختیار صنعت صاحب چالش قرار دهند.

همچنین دکتر احمد رضا تابش، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر هم گفت: رویداد فکرآورانه در دو مرحله معرفی چالش ها و دریافت و بررسی راهکار ها انجام خواهد شد که در این جلسه چالش های احداث نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی هلدینگ پتروپالایش اصفهان توسط کارشناسان شرکت مشعل پویا برای اندیشمندان و شرکت های دانش بنیان حاضر در جلسه به طور کامل تشریح می شود. مهندس علیرضا عدیلی مدیر پروژه احداث نیروگاه خورشیدی، دکتر علیرضا بارانی مدیر تحقیق و توسعه، خانم دکتر حاج هاشم خانی از شرکت مشعل پویا در این همایش چالش های این شرکت را برای مهندسان و متخصصان مدعو تشریح کردند. گفتنی است شرکت کنندگان به مدت یک ماه فرصت دارند تا راه حل های خود را برای دبیرخانه رویداد فکرآورانه ارسال نمایند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها