
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
دوربین مخفی مربوط به نامه نوشتن دختربچهای به پدر شهیدش بود. به گفته پرهام عمرانی، تصویربرداری این قسمت به دلیل سوژه آن و همچنین حضور کودک، بسیار سخت و سنگین بوده و ابتدا تردید داشتند اصلا این برنامه را بسازند یا نه.
نگران بودند نکند دختر شهید در مواجهه با آدمها حرفهای ناخوشایند بشنود. او به خبرنگار جامجم میگوید: وقتی کاری دیده میشود همیشه بازخوردهای مثبت و منفی دارد. یکسری از بازخوردها نسبت به این قسمت از برنامه براساس بغض و نوعی تفکر است که میگویند چرا دختر شهید؟ چرا محرم؟ و... اینها را کنار میگذاریم. عدهای هم گفتند چرا دختری به این سن با چادر ظاهر شده است؟ فکر کردند من به عنوان سازنده برنامه مجبورش کردم.
درصورتیکه اینگونه نبود و مادرش هم میگفت مشکلی ندارد زینب لباسی متناسب با عرف سنش را بپوشد؛ ولی زینب عاشق پوشش است. برخی هم گفتند چرا با احساسات او بازی کردید؟ ممکن است بعدا بزرگ شود و نظرش تغییر کند. به باور من، ما در زمان حال زندگی میکنیم و بر همین اساس تصمیم میگیریم. ضمن اینکه او مادر دارد و خودش تصمیم میگیرد که چه خوب است و چه بد.
در گزارشی پشت پرده شبکه جاسوسی و تخریب نیروهای حامی در منطقه را بررسی کردهایم
گفتوگو با محمد فیلی:
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
عضو جبهه دموکراتیک مقاومت فلسطین در گفت و گو با «جامجم»:
نصر الله پژمانفر در گفت و گوی تفصیلی با جام پلاس:
گفتوگو با مجید طالبی عکاس فیلم «دسته دختران»
گفتوگو با سعید مستغاثی، رئیس پیشین انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی درباره رویکرد جدید برنامهها در صداوسیما