مرد حیله‌گر با اجیر کردن مردی معتاد و گریم چهره او به فردی سالخورده توانست سه ملک میلیاردی پیرمردی را تصاحب کند.
کد خبر: ۱۳۳۸۴۷۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل مرداد امسال مردی در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی به اتهام سرقت و کلاهبرداری شکایت کرد.

پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی درجریان تحقیقات گفت‌: پدرم تنها زندگی می‌کرد‌. این اواخر به آلزایمر مبتلا شده و برای این‌که در نبودمان اموال واسناد ملکی او مورد سوء‌استفاده قرار نگیرد‌، شناسنامه و کارت ملی او را نزد خودم نگه داشتم. وقتی برای سرکشی و نظافت به خانه‌اش رفتم، درمیان وسایل او خبری از سند سه خانه‌اش به ارزش 15 میلیارد تومان‌ نبود. متوجه شدم ‌پدرم این اواخر با مردی به طور اتفاقی در بوستان محله آشنا شده و او به خانه‌اش می‌آمده و این سندها را سرقت کرده است.

در تحقیقات بعدی معلوم شد هر سه ملک میلیاردی پدر شاکی به نام همان مردی که با پدرش دوست شده ‌منتقل و حتی او یکی از خانه‌ها را دو میلیارد تومان‌ به زنی فروخته است.‌ با شناسایی‌ این زن و تحقیق از او‌ معلوم شد‌، او نمی‌دانسته ملک متعلق به فرد دیگری بوده است.

سرانجام رد متهم چند روز پیش به دست آمد و او بازداشت شد و در تحقیقات گفت‌: به طور اتفاقی با پدر شاکی آشنا شده و به زندگی‌اش راه یافتم‌. فهمیدم آلزایمر دارد اما پولدار است‌. وسوسه تصاحب اموالش به جانم افتاد. مدارک هویتی‌اش را فرزندانش برده بودند و کارم سخت شده بود‌. درادامه مرد معتادی را پیدا کردم و نزد یک گریمور بردم که او‌ چهره وی را شبیه مردی سالخورده کرد. ‌با وی نزد دفترخانه‌ای رفتیم و سه ملک ‌خانواده شاکی را که 15 میلیارد تومان ارزش داشت به نام خودم ثبت کردم و یکی را هم فروختم. در این خانه‌ها وسایلی بود که آنها را هم سرقت کردم.

‌ با اعتراف وی‌، صاحب دفترخانه هم بازداشت شد و در تحقیقات مدعی شد که نمی‌دانسته متهم با کمک مرد معتاد در حال انتقال اسناد ملک متعلق به غیر هستند.  

 برای این دو نفر قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها