به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نیما اکرمی دانشآموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: به خاطر بد نوشتن مشقهایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد.
وی با بیان اینکه معلم تمام دانشآموزان را کتک زده و تنبیه کرده بود، افزود: معلممان تمام همکلاسیهایم را کتک زد و بعد نوبت به من که رسید ابتدا کتک زد و بعد با گذاشتن خط کش آهنی بر روی بخاری نفتی آن را بر روی دستم گذاشت و میگفت نباید خط کش را برداری تا مدت 3 الی 4 دقیقه بر روی دستم نگه داشتم.
این دانشآموز گفت: هر چه به او التماس کردم که خط کش را بردارم ولی نگذاشت و هم اکنون دستم سوخته است و توانایی برداشتن جسمی را ندارم.
مادر نیما اکرمی هم در این خصوص عنوان کرد: همیشه فرزندم به خانه که می آمد میگفت که معلم در مدرسه دانشآموزان را کتک میزند تا اینکه یکی از روزهایی که از مدرسه آمد با دست سوخته وارد خانه شد که وقتی از او سوال کردیم گفت معلم با خط کش او را سوزانده است.
وی اضافه کرد: از آموزش و پرورش میخواهیم با این معلم سنگدل برخورد جدی کند.
گفتنی است، روستای شوتاور در 7کیلومتر شهر قلعه رئیسی قرار دارد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
مدرك لیسانس داشته
پارتی داشته
بخاطر پول فقط استخدام شده
سربازی رفته
و...
این همه معضلات و بیماری های جنسی ، اعتیاد و هزار درد دیگه كه دامن جوانان رو گرفته نشان از ناكارآمدی سیستم آموزشی و مثلا پرورشی ما داره
آرزوی سلامتی برای تمامی فرهنگیان عزیز جامعه اللخصوص همان معلم مذكور
توی مكاتب مختلف ، روشهای مختلف تربیت و تعلیم و تعلم وجود داره
نمیگم برن روش آداب تعلیم و تعلم در اسلام رو بخونن. حداقل برن روش های دیگه رو یاد بگیرن
روی سخنم با كسانی است كه قبل از خواندن مطلب از قبل می دانند مخالف یا موافق یك نظر خاص هستند و باید! نسبت به آن واكنش نشان دهند ! آموزش و پرورش به عنوان یك نمونه از هزاران مشكل دیگر كشور ماست ... با این روش متأسفانه جز به قهقرا رفتن دورنمایی متصوّر نیست ... شما مطلب را بخوانید و اگر راهكار دارید ارائه دهید و نه اینكه صرفاً با زدن مثبت یا منفی نسبت به آن مطلب واكنش نشان دهید .... متأسفانه تند روی و كند روی آنهم نه به عنوان شعار اعتدال ، بلكه به عنوان یك مشی و روش میانه روی می تواند جامعه را به سمت تعالی رهنمون نماید ... تنبیه نه مطلقاً بد است و نه خوشرویی مطلقاً خوب ... البته خوشرویی و متانت اصالت دارد.... امّا تنبیه در شرایطی آنهم به عنوان استثناء و نه تجویز كلّی اجتناب ناپذیر می نماید . البته ساختار آموزشی باید به سمتی برود كه دانش آموزان ضد انضباط و چه بسا شورشی توسط خانواده تنبیه مناسب و نه الزاماً بندی انجام گیرد ... متأسفانه ما یا از اینطرف بام می افتیم و یا از آنطرف ....
دانش آموز اگه درست تربیت بشه هیچوقت سر كلاس اینجور مسخره بازیا رو در نمیاره. شما بچتو درست تربیت كن تا معلم مجبور نشه تنبیه كنه.