معاون پژوهش صداوسیما تاکید کرد

حل مشکلات جامعه با تحقیق و همفکری

معاون پژوهش، برنامه و نظارت سازمان صداوسیما با بیان این‌که پژوهش‌های ضعیف و غیرکاربردی باید از دستور کار مراکز پژوهشی حذف شود، تصریح کرد: لازم است در امور پژوهشی بویژه تحقیقات دینی از ظرفیت حوزه علمیه قم استفاده حداکثری شود.
کد خبر: ۹۷۹۹۵۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه، همزمان با آغاز هفته پژوهش، دکتر حسین رضی معاون پژوهش، برنامه و نظارت سازمان صداوسیما در جمع مدیران و پژوهشگران اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه با بیان این‌که بدون پژوهش، تحقیق و همفکری در بخش‌های مختلف نمی‌توان موانع و مشکلات جامعه را حل کرد، افزود: تحول در بخش‌های مختلف باید با همفکری و همکاری بخش‌های مختلف صورت گیرد.

وی با اشاره به تکثر رسانه‌ای در دنیای کنونی گفت: امروزه شرایط سازمان صداوسیما، ویژه‌ است از این لحاظ که رقبای مختلف و جدی در عرصه رسانه‌ای و ماهواره‌ای در حال ظهور و خودنمایی هستند. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صداوسیما با بیان این‌که خوشبختانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه در مدت فعالیت خود کارنامه قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: در راستای تقویت ظرفیت و افزایش توانایی این نهاد پژوهشی، اداره کل پژوهش‌های اسلامی ازاین‌پس به‌صورت مستقل فعالیت خواهد داشت.

تأسی به مبانی دینی در مواجهه با رسانه‌های سکولار

همچنین مدیرکل پژوهش‌های اسلامی رسانه نیز در این دیدار با بیان این‌که در مواجهه و مقابله با رسانه‌های سکولار رسانه ملی باید کاملاً مبتنی بر مبانی دینی برنامه‌ریزی شود، افزود: بدون تأسی به مبانی دینی در مواجهه با رسانه‌های سکولار کاری از پیش نخواهیم برد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر نهاوندی با بیان این‌که رسانه ملی باید از طریق ایده‌ها و تفکرات اسلامی پشتیبانی شود، تصریح کرد: این پشتیبانی می‌تواند امتیازات ویژه‌ای در حوزه تأثیرگذاری بر مخاطبان داشته باشد و ساخت اجتماعی و فرهنگی ایجاد کند.

وی افزود: یکی از پشتوانه‌های فکری در عرصه دینی اداره کل پژوهش‌های اسلامی با پشتیبانی حوزه‌های علمیه، علماء و مراجع است که تاکنون توانسته در حوزه تولیدی محتوا، یار و یاور رسانه ملی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها