شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۹۶۹۲۵
کی‌روش به خبرنگاران رشوه می‌داد؟

کیهان:​جهاد اسلامی: ایران! متشکریم

جنبش جهاد اسلامی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین تشکر کرد.

روزنامه کیهان نوشت: «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه العالم اظهار داشت: تحولات به وجود آمده در عملکرد جنبش‌های مقاومت که به نیابت ازملت فلسطین و به وسیله گردان‌های «قدس»، گردان‌های «عزالدین قسام» و گردان‌های «ابوعلی مصطفی» صورت می‌گیرد، تحولی شگرف و تجربه‌ای متفاوت با جنگ‌های گذشته است.

وی افزود: پیش از این، تنها غزه زیر آتش قرار داشت، اما اکنون معادلات تغییر یافته و شهرهای صهیونیست‌نشین زیر آتش مقاومت هستند. بنابراین، ملت فلسطین، نقش تعیین کننده در معادلات پیدا کرده و اکنون آتش‌بس، تنها در مقابل آتش‌پس پذیرفتنی شده است.

البطش خاطرنشان کرد: مقاومت توانست با تکیه بر سال‌ها صبوری و تلاش و ابتکار، به ابزار، قدرت و تاکتیک‌های مهمی دست یابد که اکنون به عوامل بازدارنده تبدیل شده‌اند.

وی با بیان این که ملت فلسطین حق دارد برای دست‌یابی به منابع قدرت، تلاش کند، اظهار داشت: ما ملتی تحت اشغال هستیم و حق داریم که در جستجوی منابع قدرت باشیم و منابع قدرت را نزد برخی از برادران یافتیم که به ما کمک کردند و آشکارا می‌گوییم که پیشاپیش همه این برادران، جمهوری اسلامی ایران قرار داشت.

این عضو جنبش جهاد اسلامی گفت: مقاومت، طی چندین سال صبوری، کار و آموزش واحدهای نظامی خود توانست به این سطح از فن‌آوری برسد و آن را منتقل کند و مورد آزمایش قرار دهد تا جایی که اکنون این فن‌آوری به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است که در میادین جنگ آزموده می‌شود و کارایی خود را در مقابله با تجاوزات دشمن اشغالگر صهیونیست به اثبات می‌رساند.

وی با تایید بر تقویت لزوم قدرت بازدارندگی مقاومت که باعث ترس صهیونیست‌ها شده، گفت: وقتی خانه‌های بی‌دفاع غیرنظامیان را جنگنده‌های اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی بمباران می‌کنند، آیا انتظار دارند که ملت فلسطین بیکار بنشیند؟ خیر، ملت فلسطین همان امکانات ناچیز خود را برای مقابله با دشمن صهیونیست‌ به کار خواهد گرفت حتی اگر ارتش‌ها و گردان‌های صدها هزار نفری کشورهای عربی، هیچ واکنشی به دشمن صهیونیست نشان ندهند و در مقابله با ارتش صهیونیستی حتی به مرزهای فلسطین هم نزدیک نشوند.

اعتدال هم مثل شعار اصلاحات دو پهلوست

کیهان آورده: رهبر معظم انقلاب در حالی خواستار تعریف و تبیین شعار اعتدال هستند که قبلا نیز خواستار شفاف کردن تعریف شعار اصلاحات شده بودند.

رجانیوز ضمن انتشار این مطلب نوشت: رفتار رهبر انقلاب مقابل شعارهای اصلاحات و اعتدال دقیقا شبیه رفتاری است که امام در ابتدای انقلاب با برخی گروه‌هایی داشتند که تلاش داشتند با برجسته‌سازی برخی مفاهیم جذاب؛ از آنها در برابر انقلاب استفاده کنند اما ایشان در قدم اول ضمن تایید آن شعار، بلافاصله با تصرف دال گفتمان به باز تعریف آن پرداخته و با مشخص کردن چارچوب‌های آن، اجازه نمی‌دادند هر فرد و جریانی با توسل به یک واژه جذاب و تعریف نشده، از آن برای تقابل با انقلاب بهره گیرد.

نویسنده ادامه می‌دهد: یکی از بخش‌های مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام «تایید» شعار اعتدال دولت یازدهم و «تعریف این شعار» بود. ایشان با ارائه یک تعریف مشخص از این مفهوم، عملا «غیریت‌»های آن را مشخص کرده و چارچوب‌های اصلی آن را مورد تاکید قرار دادند تا برخی افراد و جریان‌های خاص نتوانند با پناه گرفتن پشت این شعار گنگ و تعریف نشده، خود را مدار اصلی اعتدال تعریف کرده و منتقدان خود را با برچسب افراط و تفریط برانند. ایشان فرمودند: «شعار دولت، اعتدال است؛ اعتدال، شعار بسیار خوبی است، ما هم تأیید می‌کنیم اعتدال را؛ افراط محکوم است و بد است. سفارشی که من می‌کنم این است که مراقب باشید جریانهای مومن را با شعار اعتدال کنار نزنند؛ بعضی‌ها این کارها را دارند می‌کنند، من می‌بینم در صحنه سیاسی کشور؛ با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعی می‌کنند جریان مومن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر می‌کند، آن جریان است که دولت‌ها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت می‌کند، کنار بزنند؛ مراقب باشید. اسلام، مظهر اعتدال است. این «اشدّاءُ علی الکُفّار رُحماءُ بینهُم» اعتدال است؛ «قتلوا‌الذین یلونکُم من الکُفّار» اعتدال است؛ امر به معروف و نهی از منکر اعتدال است - اعتدال اینها است دیگر.»

اما این اولین بار نیست که معظم له ضمن استقبال از ارائه یک شعار خوب، به تایید آن پرداخته و البته بلافاصله به تعریف درست و اصولی آن می‌پردازند؛ چنانچه ایشان در سالهای دوم خرداد نیز به کرات ضمن تایید شعار «اصلاحات»، آن را یک امر ضروری جهت پیشبرد اهداف انقلاب دانستند و بلافاصله چارچوب‌های آن را مشخص کردند. به عنوان مثال ایشان در 26 فروردین 1379 در خطبه‌های نمازجمعه تهران می‌فرمایند: «اصلاحات یکی از واژه‌هایی است که همیشه پر جاذبه بوده است. دولت جدید از اولی که آمد، مساله اصلاحات را مطرح کرد. همه انسانهایی که از هر فسادی رنج می‌برند، دلشان با این شعار می‌تپد و طرفدار اصلاحاتند. اصلاحات چیز بسیار خوبی است؛ اما اصلاحات چیست؟ این جاست که باز دشمن پا در میانی می‌کند. تبلیغات امپراتوری خبری دشمن وارد میدان می‌شود و کاری می‌کند که در داخل کشور عده‌ای پیدا شوند و شعار اصلاحات بدهند؛ عده‌ای پیدا شوند و شعار نفی اصلاحات بدهند. مگر ممکن است کسی با اصلاحات مخالف باشد؟ آری؛ کار دشمن این‌گونه است. کار دشمن، شبهه انداختن و غبارآلود کردن فضا برای بهره‌گیری است. دشمن که به اصلاحات علاقه‌ای ندارد. حرف قاطع در این زمینه، یک کلمه است؛ اصلاحات، یا اصلاحات انقلابی و اسلامی و ایمانی است و همه مسئولان کشور، همه مردم مومن و همه صاحب‌نظران با آن موافقند؛ یا اصلاحات، اصلاحات آمریکایی است و همه مسئولان کشور، همه مردم مومن و همه آحاد هوشیار ملت با آن مخالفند.»

به گزارش رجانیوز رهبر معظم انقلاب همچنین 19 تیر 79 (یک سال بعد از کودتای ناکام 18 تیر 78) در جمع مسئولان نظام می‌فرمایند: «اصلاحات باید تعریف شود. اولا برای خود ما که می‌خواهیم اصلاحات کنیم، تعریف شود و مشخص باشد که می‌خواهیم چه کار کنیم. ثانیا برای مردم تعریف شود که منظور ما از اصلاحات چیست، تا هر کسی نتواند به میل خودش اصلاحات را معنا کند. باید تعریف مشخصی از اصلاحات به وجود بیاید تا ترسیم آن چهره و وضعیتی که ما در نهایت جاده اصلاحات می‌خواهیم به آن برسیم، برای همه- هم مردم، هم مسئولان- آسان شود و بدانند به کجا می‌خواهند برسند... البته خوشبختانه برخی از مسئولان، و بیش از همه رئیس‌جمهور عزیزمان، بارها گفته‌اند که اصلاحات ما اصلاحات اسلامی و انقلابی است؛ هدف، رسیدن به مدینه‌النبی است. اینها خوب است، اما تعریفهای دقیق‌تر و تصویر روشن‌تری لازم است. اینها از این جهت خوب است که انگشت اشاره غربیها و بیگانه‌ها را می‌خواباند؛ معلوم می‌شود آنچه که آنها می‌گویند، مراد نیست. همه این را می‌فهمند، اما باید توضیح داده شود و بیشتر تصویر گردد.»

رجانیوز ادامه می‌دهد: این مشی رهبری دقیقا شبیه رفتاری است که امام خمینی در ابتدای انقلاب با برخی افراد و گروه‌هایی داشتند که تلاش می‌کردند با برجسته‌سازی برخی کلید واژه‌ها، شعارها و مفاهیم جذاب؛ به سمت تقابل با انقلاب اسلامی بروند اما حضرت امام(ره) در کمال هوشیاری در قدم اول ضمن تایید آن مفهوم و شعار، بلافاصله با تصرف دال گفتمان رقیب، به باز تعریف آن پرداخته و با مشخص کردن حدود ثغور و چارچوب‌های آن، اجازه نمی‌دادند هر فرد و جریانی با توسل به یک واژه صرفا جذاب و تعریف نشده، از آن برای تقابل با انقلاب اسلامی استفاده کند. چنانچه در اردیبهشت‌ماه 1358 و به مناسبت اولین روز کارگر بعد از پیروزی انقلاب که بسیاری از جریان‌های چپ با برجسته‌سازی مفهوم «کارگر» تلاش داشتند تا انقلاب اسلامی و اسلام را نقطه مقابل توده‌های جامعه و قشر زحمت‌کش کارگر تعریف کنند، امام در پیام خود به این مناسبت ضمن ارج نهادن به کلمه کارگر، آن را متصل به یک اندیشه الهی دانستند و ضمن تاکید بر اینکه خدای تعالی مبدأ کار و کارگری است، فرمودند: «حق تعالی مبدأ کارگری است و کارگر است... ما این روز را بزرگ می‌شماریم از برای اینکه قرار داده‌اند این روز را برای کارگر. کارگر در اسلام.»

استقلال بانک مرکزی وعده فراموش شده دولت

کیهان نوشت: یک سال پس از وعده رئیس جمهور مبنی بر استقلال بانک مرکزی از دولت، این امر محقق نشده است.

سایت خبری شفاف با انتشار این خبر نوشت: بانک مرکزی استقلال ندارد و این عدم استقلال و سیاست‌های دستوری مدت‌ها است بلای جان اقتصاد کشور شده است. انتظار می‌رفت با روی کار آمدن دولت جدید و با توجه به وعده احیای استقلال بانک مرکزی به زودی در دولت یازدهم بانک مرکزی جدیدی متولد شود.

هنوز از یادها نرفته است که ولی‌اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در دولت یازدهم، پیش از به دست گرفتن سکان این بانک، استقلال بانک مرکزی را شرط خود برای پذیرفتن این مسئولیت عنوان کرده بود و اعلام کرده بود: «باید به این مسئله توجه کنیم که سیاست‌های مالی و پولی با هم مرتبط هستند و وقتی بحث استقلال بانک مرکزی مطرح می‌شود، به معنای آن است که سیاست پولی مجزا از سیاست مالی نیست و در هماهنگی با آن باید بتواند مستقل اجرا شود.»

ولی‌الله سیف پیش از آنکه به سمت ریاست بانک مرکزی منصوب شود، گفته بود «عمیقاً به استقلال بانک مرکزی معتقد است و بر این باور است که سکاندار بانک مرکزی باید از استقلال لازم برخوردار باشد.» وی در مورد محدوده اختیارات این بانک نیز گفته بود: رئیس دولت می‌تواند به بانک مرکزی دستور بدهد، اما نوع نگاه به بانک مرکزی بسیار مهم است. به نظر من، بیشترین اثر را برداشت رئیس دولت و نگاه او به بانک مرکزی دارد.

شفاف می‌نویسد: اما این سخنان در حالی بیان شد که مدت‌ها است مهم‌ترین مسأله پیش روی بانک مرکزی برای هدایت نظام بانکی و سیاست‌های پولی، عدم استقلال این بانک اعلام می‌شود. مسأله‌ای که باعث شده بانک مرکزی به طور دستوری و نه کارشناسی، نظام بانکی را هدایت کند و به جای نظارت بر امور بانکی، بیشتر در امور اجرایی آنها دخالت کند. سیف یک سال است که سکان بانک مرکزی دولت یازدهم را در دست گرفته اما شرط و شروط او هنوز هم محقق نشده است و هنوز هم این دولت است که به بانک مرکزی دستور می‌دهد چه باید بکند و چه نباید بکند!

استقلال بانک مرکزی که به معنای جدایی سیاست‌های پولی از سیاست‌های مالی در نظام اقتصادی کشور است، این بانک را از حوزه تسلط مطلق دولت‌ رها می‌کند و در نتیجه، دولت نمی‌تواند به میل خود و به هر میزانی که تشخیص دهد، به استقراض از بانک مرکزی و انتشار پول به منظور تأمین کسری بودجه روی آورد. وابستگی و دیکته شدن دستورات سیاست‌های مالی دولت در طی هشت سال گذشته و در دوران دولت‌های نهم و دهم در بانک مرکزی به اوج خود رسید.

در ادامه این تحلیل آمده است: اختلاف بانک مرکزی و وزارت اقتصاد نیز از دیگر مسائلی بود که امسال به اوج خود رسید و نکته قابل تأمل غلبه دستورات وزارت اقتصاد بر بانک مرکزی بود،‌ که واقعیت دیکته شدن دستورات را بر بانک مرکزی عیان کرد. از سوی دیگر، به گفته برخی صاحب‌نظران اقتصادی، برداشت دولت از حساب بانک‌ها با هدف جبران کسری بودجه و تأمین منابع مورد نیاز برای پرداخت یارانه نقدی و استفاده از پول پرقدرت برای اجرای طرح مسکن مهر،‌از مصادیق بارز نبود استقلال بانک مرکزی طی سال‌های اخیر بوده است

روند بازگشت فتنه‌گران فراری چگونه متوقف شد؟

کیهان آورده: روند بازگشت برخی فتنه‌گران به کشور چگونه متوقف شد؟ بعد از انتخابات 92، برخی فتنه‌گران که از کشور گریخته بودند تلاش‌ کردند مجددا به داخل برگردند لیکن با عملیات وسیع قضایی و برخی نهادهای نظام، عملا روند بازگشت آنها متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته جلساتی بین فتنه‌گران خارج‌نشین در مورد بازگشت به کشور صورت گرفت. در این جلسات اطلاعات برخی سرشاخه‌های داخلی آنها نیز مورد بحث قرار گرفت در عین حال متاسفانه برخی از درون دستگاه اجرایی برای مساعد بودن شرایط جهت فعالیت مجدد آنها پالس‌هایی ارسال می‌کردند. در این میان برخی رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله بی‌بی‌سی فارسی نیز تلاش‌هایی برای بسترسازی این موضوع انجام دادند.

بر همین اساس دادستانی کل کشور، نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را موظف کرد تا اسناد، مدارک و مستنداتی که در اختیار آنها در مورد فتنه‌گرانی که در خارج از کشور قرار دارند در اختیار این نهاد قرار دهند که دادستانی کل کشور با ارزیابی مدارکی که در اختیارش قرار گرفت برای بخشی از مجرمین کیفرخواست آماده کرد.

فتنه‌گران که تصور می‌کردند از برخی حمایت‌ها برخوردارند، تصمیم گرفتند در قالب چند لایه وارد کشور شوند. بر اساس این تصمیم، مقرر شد بستگان برخی افراد ذی‌نفوذ که در فتنه موثر بوده‌اند در ابتدا وارد شوند که بعد از عدم برخورد و ریختن قبح ورود فتنه‌گران، سایر افراد نیز روند بازگشت را آغاز کنند. بر همین اساس، سراج‌الدین میردامادی، وارد کشور می‌شود و چند وقتی آزادانه در کشور حضور می‌یابد لیکن با تکمیل شدن مستندات، وی احضار و با صدور کیفرخواست محاکمه می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: لایه دیگر فتنه‌گران که بایستی در مرحله اول وارد کشور می‌شدند افراد گمنام اما سرشاخه‌ای بودند. بر همین اساس تعداد قابل توجهی از این لایه وارد کشور شدند که می‌توان به عبدالحسین هراتی سرپرست سابق اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد که برخی منابع از ورود حدود 77 نفر از افرادی شبیه او خبر می‌دهند. بر اساس برنامه‌ریزی فتنه‌گران این 77 نفر بایستی در سمت‌های مختلف اجرایی و غیراجرایی به کار گرفته شوند تا زمینه فشار برای ورود فتنه‌گران بیشتر فراهم شود.

آرمان: زمان تحقیقات در پرونده شکایت کارگران از مرتضوی

روزنامه آرمان نوشت: شنیده شد که وکیل‌مدافع جمعی از کارگران یک شرکت تولیدی در شهرستان چابهار گفت که پس از ماه مبارک رمضان تحقیقات از متهمان این پرونده انجام می‌شود. مصطفی ترک‌همدانی درمورد پرونده‌ شکایت جمعی از کارگران چابهار از سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تامین‌اجتماعی توضیح داد: در مراجعه‌ای که به دادسرای کارکنان دولت داشتیم، بازپرس پرونده اعلام کرد که تحقیقات این پرونده در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تکمیل شده است. وی افزود: پس از ماه مبارک رمضان نیز تحقیقات از متهمان این پرونده انجام می‌شود. پیش از این ترک همدانی به ایسنا گفته بود که برای پیگیری پرونده شکایت تعدادی از کارگران شرکت چابهار از سعید مرتضوی، رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی به اتهام تصرف غیرمجاز در اموال دولتی، اختلاس و خیانت در امانت در دادسرای کارکنان دولت طرح شکایت کرده است.

الزام کارمندان به شنیدن «تخریب دولت»

آرمان آورده: شنیده شد که به نظر می‌رسد مخالفان دولت یازدهم از هر مستمسکی برای یارگیری و مخالفت با دولت استفاده می‌کنند. جمهوری اسلامی در این‌باره نوشت؛ مدتی است برخی دستگاه‌های خاص کشور اقدام به برگزاری کلاس‌هایی با عنوان «جنگ نرم» برای عموم کارکنان با قید «حضور الزامی» و با استفاده از مدرسین مجهول‌الهویه تحت عنوان استاد دانشگاه و غیره می‌نمایند. برگزاری این‌گونه کلاس‌ها که عموماً بعد از حوادث انتخاباتی سال 88 باب شده است اکنون تبدیل شده به محفلی برای زیر سؤال بردن فرآیند مذاکرات هسته‌ای کشور و تخریب دولت یازدهم و شخص رئیس‌جمهور روحانی که جا دارد مسئولین ذیربط (وزارت اطلاعات) بدان رسیدگی نمایند.

دلواپسانی با 14 میلیون تومان هزینه

آرمان نوشت: شنیده شد که آخرین همایش دلواپسان بیش از 14 میلیون تومان هزینه دربر داشته است. تدبیر خبر نوشت؛ در همایش «خط قرمز» که دیروز برگزار شد، کریمی‌قدوسی، کوچک‌زاده، قاضی‌زاده،‌هاشمی، رسایی، بذرپاش حضور داشتند اما موضوعی که هرگز صحبتی از آن به میان نیامده است هزینه‌هایی است که این کمیته منتقد توافق هسته‌ای برای برگزاری این همایش‌ها متقبل می‌شود. مرادی مدیر تالار اندیشه حوزه هنری که آخرین سکانس از دلواپسی با عنوان «خط قرمز» در سالن تحت مدیریت او برگزار شده، هزینه اجاره این تالار برای برگزاری همایش در آن را 14 میلیون تومان اعلام کرد. مرادی مدیر تالار اندیشه حوزه هنری در مورد مجوز برگزاری این همایش هم گفته است: «این یک همایش است و مثل تجمع و راهپیمایی نیست که نیازی به مجوز داشته باشد. یک تشکل دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر بر طبق این روند نامه‌ای به حوزه هنری داده است و حوزه هنری هم توافق کرده است که سالنی را برای برگزاری این همایش در اختیار آنها قرار دهد».

تامین‌اجتماعی سهام انتشارات علمی و فرهنگی خرید؟

آرمان در ادامه آورده است: شنیده شد که همزمان با انتشار خبرهایی مبنی بر خرید کامل سهام موسسه انتشارات علمی و فرهنگی از سوی سازمان تامین‌اجتماعی، شنیده‌ها حاکی از تغییر سه عضو از پنج عضو هیات‌مدیره این بنگاه بزرگ نشر است. الف نوشت؛ سازمان علمی فرهنگی بقایای بنگاه نشر و ترجمه کتاب است که به مدت چند دهه بهترین آثار کلاسیک جهان را با ترجمه‌هایی شاخص منتشر می‌کرد. به گزارش الفِ یک روز پس از ارائه ۴۹ درصد از سهام انتشارات علمی و فرهنگی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های خصوصی نشر در سازمان خصوصی‌سازی برای فروش، شنیده‌ها حاکی از آن است که این سهام با قیمت تقریبی بیش از ۲۶ میلیارد تومان از سوی صندوق سرمایه‌گذاری سازمان تامین‌اجتماعی خریداری شده و مراحل انتقال آن در دست انجام است.

دستور ورود برق خورشیدی به ادارات دولتی

آرمان نوشت: شنیده شد که خراسان نوشت؛ بر اساس دستور یک مقام مسئول اجرایی به تعدادی از وزارتخانه‌ها، مقرر شده شرایط اداری و اعتباری برای استفاده گسترده از سامانه‌های جذب نور و تولید انرژی خورشیدی در ادارات و دستگاه‌های دولتی که در مناطق مناسب برای انجام این کار مستقر شده‌اند، فراهم شود. در این بخشنامه از مدارس و بانک‌های دولتی به عنوان مجموعه‌هایی که می‌توان این موضوع را روی آنها به صورت پایلوت اجرا کرد، نام برده شده است.

کی‌روش به خبرنگاران رشوه می‌داد؟

آرمان آورده: شنیده شد که پس از خبر رشوه گرفتن برخی خبرنگاران از باشگاه پرسپولیس که اولین بار در بانک ورزش منتشر شد، قرار بر این شد کمیسیون اصل نود به این موضوع رسیدگی کند. حالا رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس حرف‌های جدیدی می‌زند. او گفته برخی خبرنگاران از کی‌روش زیر میزی می‌گرفتند. تدبیر خبر نوشت؛ البته باید به این نکته توجه داشت که سال‌هاست به خبرنگاران تهمت زده می‌شود و گاه ثابت می‌شود اما با خطاکاران هیچ برخوردی نمی‌شود. باید دید این‌بار عزم راسخ برای برخورد با این عده معدود وجود دارد یا خیر. اینکه این رسانه‌ها از کی‌روش حمایت یا انتقاد کرده‌اند مساله عجیبی نیست زیرا هر رسانه می‌تواند این کار را انجام دهد اما اینکه با افکار عمومی این‌چنین بازی شود و با گرفتن پول، از فردی حمایت شود اصلا برای ورزش کشور خوب نیست.

کلاهبردار چینی در تهران بازداشت شد

آرمان نوشت: شنیده شد که یک زن تبعه کشور چین که با شیوه «بدل اندازی» با فروش گوشی‌های بدلی تحت‌عنوان اصلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد توسط پلیس پایتخت دستگیر شد. سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس تهران گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 106 نامجو هنگام گشت زنی در خیابان مدنی متوجه مشاجره مرد جوانی با یک زن تبعه چین مقابل ایستگاه مترو شدند که برای بررسی موضوع اقدام کردند. وی افزود: مرد جوان با مشاهده ماموران پلیس، سراسیمه به سوی آنها مراجعه و عنوان کرد چند روز قبل در خیابان ستاری از این خانم دو دستگاه تلفن همراه گرانقیمت، هر کدام به قیمت 400 هزار تومان خریداری کردم؛ هیچ یک از سیم کارت هایم با گوشی خریداری شده، فعال نشد که فهمیدم آنها تقلبی است؛ ساعاتی پیش زمانی که از ایستگاه مترو خارج شدم، دیدم این خانم در کنار ایستگاه در حال فروش تلفن همراه است بنابراین با او درگیر شدم. این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از متهم که «شوهوا» نام داشت، شش دستگاه تلفن همراه تقلبی کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها