محمد بحرانی:

در کنار ببعی زبان انگلیسی را جدی گرفتم

محمد بحرانی گفت: شخصیت‌هایی که صداپیشگی آنها را برعهده داریم، از ما تأثیر می‌گیرند و بر ما تأثیر می‌گذارند.
کد خبر: ۶۷۳۸۲۱
در کنار ببعی زبان انگلیسی را جدی گرفتم

بازیگر سینما تئاتر و صدا پیشه شخصیت‌های آقای همساده و ببعی گفت: شخصیت‌های کلاه قرمزی اصولا زاییده ذهن آقایان ایرج طهماسب و حمید جبلی هستند که پس از مشورت با مرضیه محبوب، عروسک‌ها ساخته می‌شوند و در روند تمرین های قبل از ضبط، صداهای مختلف را امتحان می‌کنند تا صدایی که به شخصیت آن عروسک نزدیک‌تر است، انتخاب شود.


وی افزود: فعالیت ما در مجموعه کلاه قرمزی یک فعالیت جمعی است و مسلما در چنین فعالیتی، تک تک صداپیشگان و عروسک گردانان در شخصیت‌پردازی عروسک‌ها نقش دارند و حتی گاهی پیش آمده است که صداپیشه یا عروسک‌گردان یک شخصیت، پیشنهادهایی برای شخصیت دیگر ارائه دهد که البته مسلما باید نتیجه، از فیلترذهن آقایان ایرج طهماسب و حمید جبلی عبور کند.


وی در پاسخ به این سوال که آیا صداپیشگی همزمان دو کاراکترشما را سردرگم نمی کند افزود: تا به حال این اتفاق نیفتاده است؛ ضمن این که درست است که من صداپیشگی دو شخصیت را به عهده دارم اما حمید جبلی صداپیشگی حدودا 6 عروسک را در این مجموعه بر عهده دارد و می‌بینید که هر کدام را به نحو احسن انجام می‌دهد و این نشان می‌دهد که حمید جبلی چه استاد بزرگی در این زمینه است.


وی بیان کرد: به اعتقاد من امکان ندارد ویژگی‌های ما در شخصیت‌هایی که صداپیشگی آنها را به عهده داریم، نمود پیدا نکند؛ همانطور که ما هم از این شخصیت‌ها تأثیر می‌پذیریم؛ به عنوان مثال خود من بعد از صداپیشگی ببعی تصمیم گرفتم زبان انگلیسی خود را جدی‌تر پیگیری کنم. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها