«نابخشوده» دوبله شد

گروه رسانه: 2 فیلم از مجموعه آثار کلینت ایستوود با سرپرستی امیر زند و جلال مقامی برای شبکه ویدئویی دوبله شد. یکی از این فیلم‌ها «نابخشوده» نام دارد که ایستوود آن را سال‌ها پیش کارگردانی کرد. ماجراهای «نابخشوده» اواخر قرن 19 میلادی می‌گذرد. چند زن مقداری پول فراهم و اعلام می‌کنند آن را به عنوان جایزه به کسی می‌دهند که یک گاوچران و دوستش را مجازات کند. مرد جوانی به نام اسکافیلد نزد ویلیام مانی می‌رود تا از وی کمک بگیرد و جایزه را با هم تقسیم کنند. ویلیام می‌پذیرد و لوگان دوست قدیمی‌اش را با خود همراه می‌کند و به وایومینگ می‌روند. آنها مجبور می‌شوند رو در‌روی داگت، کلانتر شهر قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۱۱۱۶۳

چنگیز جلیلوند (کلینت ایستوود)‌، ناصر مدقالچی (جین هاکمن)‌، منوچهر اسماعیلی (مورگان فریمن)‌ و حسین عرفانی (ریچارد هریس)‌ از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.

فیلم دیگر «کارخون» نام دارد. ماجراهای کارخون درباره کارآگاهی به نام تری مک کالب است که با قلب مردی کشته‌شده زندگی می‌کند. در یکی از روزها، خواهر مقتول سراغ تری می‌آید و از وی می‌خواهد بار دیگر برای یافتن قاتل برادرش تلاش کند.تعدادی از دوبلورهای این فیلم عبارتند از: سعید مظفری (کلینت ایستوود)‌، الیزا اورامی (آنجلیکا هیوستون)‌، شراره حضرتی، شیلا آژیر، مهرداد ارمغان، کتایون اعظمی، محمد عبادی و حسن کاخی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها