جام جم: امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد که گمانه‌زنی‌های اولیه از بخت زیاد فیلم «درباره الی» برای نامزدی اسکار در رشته بهترین فیلم خارجی زبان، حکایت دارد. در پیش‌بینی‌های به دست آمده از پایگاه اینترنتی تجربه‌های سینمایی Film Experience ، فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی (برنده جایزه بهترین کارگردانی از برلین 2009 که با تعامل بنیاد سینمایی فارابی و خانه سینما، از سوی هیات انتخاب فیلم ایرانی به اسکار معرفی شد) به همراه 4 فیلم دیگر به عنوان بخت‌های اول نامزدی اسکار در این رشته، مورد توجه قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۹۱۹۸۸

بررسی دستمزد بازیگران سینما در رادیو

جام جم: برنامه رادیویی «شبستانه» امشب به بررسی میزان دستمزد بازیگران سینما در رده‌های مختلف می‌پردازد.

در برنامه «شبستانه» امشب که درخصوص سینماست، علی ظهوری منتقد سینما ضمن حضور در این برنامه به بررسی میزان دستمزد بازیگران سینما از نقش اول گرفته تا نقش چندم و میزان تاثیر آن در روند فیلمسازی کشور می‌پردازد.

مجیدی، رئیس داوران جشنواره «جاده ابریشم»

فارس: مجید مجیدی رئیس هیات داوران چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی جاده ابریشم شد. چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی جاده ابریشم از 20 آبان تا اول آذر در شهر برسای ترکیه برگزار خواهد شد و مجیدی به عنوان رئیس هیات داوران در این جشنواره حضور خواهد یافت. این جشنواره شامل 4 بخش مسابقه ملی، مسابقه بین‌الملل، فیلم‌های مستند و کوتاه است که در بخش مسابقه بین‌الملل 12 فیلم از کشورهای آذربایجان، اسپانیا، رومانی، سوئد، مکزیک، ایتالیا، دانمارک، مجارستان، آلمان، ترکیه، آرژانتین و ایران حضور دارد.

کشف 300 هزار فیلم و بازی غیرمجاز

جام‌جم: تیم‌های ستاد مبارزه با عرضه غیرمجاز محصولات سمعی و بصری و سینمایی طی عملیاتی گسترده اقدام به شناسایی و کشف یک کارخانه تولیدکننده سی‌دی‌های غیرمجاز در اطراف تهران کردند. در این عملیات که با همکاری و هماهنگی پلیس امنیت تهران بزرگ و مسوولان قضایی انجام گرفت، بیش از 150هزار حلقه سی‌دی و 150 هزار بازی رایانه‌ای غیرمجاز از این کارخانه (واقع در جاجرود)‌ کشف و جمع‌آوری شد.

دوبله کردی «یک مشت پر عقاب»

جام‌جم: دوبله کردی مجموعه تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» به مدیریت دوبلاژ «فرزاد مشعوف» بزودی از سیمای کردی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

«فرزاد مشعوف» مدیر دوبلاژ و صدابردار مجموعه تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» گفت: دوبله کردی این مجموعه تلویزیونی در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به اتمام رسیده و مراحل صداگذاری آن انجام شده است .

توضیح و تصحیح

جام‌جم: یکی از نویسندگان فیلم «ناسپاس» اصغر هاشمی است که در خبر روز سه‌شنبه به اشتباه «اصغر عبداللهی» ذکر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها